Klacht POSTNL: Postbezorging wordt als zeer onbetrouwbaar ervaren(geen pakketpost)

A.J.C. Meus

Met grote regelmaat komt post(brieven etc.) niet aan of wordt niet bezorgd

Dat hier aandacht aan besteed wordt

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- uw e-mailadres;
    - de bevestiging dat deze met PostNL bezorgd worden;
    - het aantal brieven die u niet ontvangen heeft en wanneer ze verzonden zijn.

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie. U heeft aangegeven dat meerdere poststukken niet bij u zijn bezorgd.
    Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is, vooral omdat u aangeeft dat dit al meerdere keren is voorgekomen.

Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dat wel mogelijk.

Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega's uit dit gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.

Uit uw reactie begrijp ik dat ook poststukken die door u zelf verzonden zijn, tot op heden niet zijn bezorgd. Om ook deze klacht te registreren, ontvang ik graag de adressen van de brievenbussen waar u de betreffende poststukken hebt verzonden. Deze informatie kunt u makkelijk vinden via onze website: postnl.nl/locatiewijzer.

Geachte heer of mevrouw Meus,

Bedankt voor uw bericht.

Wederom heb ik een melding gemaakt om dit te bespreken met de bezorger. De verantwoordelijke afdeling neemt binnen zeven werkdagen contact met u op over de verdere afhandeling daarvan.