Klacht POSTNL: postbode

kim

vanaf 12 februari krijg ik geen post meer post nl lost dit niet op hier zitten ook een brievenbus pakket tussen ook worden mijn belasting papieren geopend in de brievenbus gedaan dit is mijn 5de klacht al

zorgen dat alle post inclusief het brievenbus pakketje morgen in de brievenbus liggen en een andere postbezorger een betrouwbaar iemand en niet iemand van de wedeon

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u meerdere poststukken niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Van welke afzenders mist u post?
    - Op welke datum had u deze post verwacht?
    - Op welke datum heeft u geopende post in uw brievenbus ontvangen?

kim
    De post wat niet bezorgd is is inmiddels bezorgd

De geopende belasting brieven weet ik zo de datum niet maar
    Maar het gaat bij mij om het prencipie en ik hoor hier in de omgeving nog meer klachten over postnl postbezorger maar niemand durft hier wat te doen
    Heel jammer

Bedankt voor uw reactie. Ik ben blij om te horen dat u deze post inmiddels nog heeft ontvangen. Ik begrijp uiteraard dat u de exacte datum niet meer weet van de post die u beschadigd heeft ontvangen. Ik heb echter zonder deze informatie niet de mogelijkheid om hier een klacht over aan te maken. Ik hoop dat de bezorging verder weer correct zal verlopen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Bewaar dan de poststukken even en maak direct melding, zodat u de exacte data nog weet.