Opgelost door POSTNL: Postbode doet zijn werk niet

content Opgelost
Bir

Pakketje verstuurd met track and trace code naar een juist adres en nu zegt de postbezorger retour afzender omdat adres niet zou kloppen.

Nu komt het pakketje terug in een lost and found depot en moet ik er weer achteraan terwijl ik alle gegevens juist heb ingevuld. Dan zou het pakketje weer terug naar mij moeten en dan opnieuw versturen a EUR 6,95 omdat de postbode niet kan lezen of geen zin heeft in zijn werk.

Post.nl gewoon het pakketje rechtstreeks bezorgen aan degene waar het pakketje aan geadresseerd is.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- uw e-mailadres;
    - een beschrijving van de verpakking en de inhoud van de zending.

Geachte heer/ mevrouw,

Na 3x gebeld te hebben met post.nl en het antwoord dat er geen oplossing was is er uiteindelijk toch iemand geweest die het opgepakt heeft en het pakketje is alsnog nogmaals aangeboden en netjes bezorgd..
    de ontvanger heeft er de postbezorger nogmaals op aangesproken.

Dus voor nu is dit geval opgelost.