Opgelost door POSTNL: Postbode doet zijn werk niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 391183
Gebruiker
Bir
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakketje verstuurd met track and trace code naar een juist adres en nu zegt de postbezorger retour afzender omdat adres niet zou kloppen.

Nu komt het pakketje terug in een lost and found depot en moet ik er weer achteraan terwijl ik alle gegevens juist heb ingevuld. Dan zou het pakketje weer terug naar mij moeten en dan opnieuw versturen a EUR 6,95 omdat de postbode niet kan lezen of geen zin heeft in zijn werk.

De oplossing

Post.nl gewoon het pakketje rechtstreeks bezorgen aan degene waar het pakketje aan geadresseerd is.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mailadres;
    - een beschrijving van de verpakking en de inhoud van de zending.
    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Bir
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Na 3x gebeld te hebben met post.nl en het antwoord dat er geen oplossing was is er uiteindelijk toch iemand geweest die het opgepakt heeft en het pakketje is alsnog nogmaals aangeboden en netjes bezorgd..
    de ontvanger heeft er de postbezorger nogmaals op aangesproken.

    Dus voor nu is dit geval opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bir
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen