Klacht POSTNL: Postbode heeft aangetekende brief mét valse handtekening in brievenbus gestopt.

Lucia De

Aan Tycho van Post.nl,
N.a.v. uw reactie op mijn klacht, verzoek ik u dringend mij een papieren excuus brief te sturen, waar ik telkens om vraag.
Dan kan dit hoofdstuk eindelijk afgesloten worden.
Jammer dat er zóveel energie voor nodig is, om Post.nl een simpele excuus brief te laten sturen.
Uw postbode heeft, hoe u het ook wendt of keert, een aangetekende brief mét valse handtekening beneden in mijn brievenbus gestopt.
Deze papieren excuus brief is van groot belang om naar de afzender te sturen.
Ik ga er nu van uit dat dit het laatste mail contact is, dat ik met Post.nl heb en de papieren excuus brief eindelijk tegemoet kan zien.

Hoogachtend,

L.Y. Louwersheimer

Papieren excuus brief. Postbode heeft aangetekende brief mét valse handtekening in brievenbus gestopt.

Geachte heer/mevrouw Louwersheimer,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Ik vind het spijtig te benoemen maar de excuusbrief zal niet worden gestuurd. Naar aanleiding van uw meldingen hebben we navraag gedaan bij de bezorger, welke heeft aangegeven dat er iemand aan de deur heeft getekend. Van onze kant is er geen bewijs dat de bezorger dit heeft gedaan en verder onderzoek hiernaar is helaas niet mogelijk. Graag wil ik u verzoeken contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Hiermee hoop ik u naar voldoening te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

Tycho
    PostNL

Lucia De
Post.nl is niet bereid om de verantwoording te nemen voor hun fout. De klant doet er duidelijk niet toe.