Klacht POSTNL: Postbode komt niet naar boven

content Niet opgelost
Hatice tur

Ik ben iemand die niet goed kan lopen. Maar jullie postbode komt niet naar boven als ik aan hem zeg ik kan niet naar boven. Zegt die is jou probleem. Kom maar halen ik vind dit absoluut niet kunnen. Dit is namelijk niet de eerste keer ben het nu echt zat. Gaat om een getinte man

Dat jullie ervoor gaan zorgen dat deze bezorger her naar boven gaat brengen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een bezorger van PostNL. De bezorger wil uw pakketten niet naar boven komen brengen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat de bezorger u niet tegemoet wil komen. Ik kan mij voorstellen dat u dit als onprettig ervaart, omdat u niet goed kunt lopen. Een postbezorger hoeft niet naar u toe te lopen, maar een pakketbezorger dient dit wel te doen.

- uw e-mailadres;
    - de track en trace code van uw pakket (3SABC123456789 of AB123456789CD).

Hatice tur
    Dank u wel voor u snelle reactie.
    Ik heb zeker 1 van de barcodes heb er zeker ook meer van.

Bedankt voor uw reactie. Helaas kan de bijlages niet openen.

Kunt mij de volgende informatie nog eens in tekst doorsturen:

- uw e-mailadres;
    - de track en trace code van uw pakket (3SABC123456789 of AB123456789CD).

Hatice-1995@live.nl
    Barcode; 3STNPS9512629

Ik wil er wel aan toevoegen ; ik ben overdag zelf niet thuis en mijn vader ook niet dus gaat het om mijn moeder. En meneer begrijpt en ziet ook een oudere dame open doen. Heb vandaag ook begrepen van de buurt dat wij niet de enige zijn die dit probleem hebben hoop dat er hier snel verandering in komt
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb de klacht aangemaakt en doorgezet naar de leidinggevende. Die pakt dit op en zal het met de bezorger gaan bespreken. Na uiterlijk 2 werkdagen zou u hier geen last meer van mogen ondervinden. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen. Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak.

Hatice tur
Dat de bezorger het naar boven zou brengen maar de afspraak is niet nagekomen. Vandaag is de bezorger weer langs geweest weer niet naar boven gekomen. Blijkbaar komen jullie geen afspraken na.