Klacht POSTNL: Postbode laat pakket achter in achtertuin in stromende regen terwijl hek van achtertuin op slot zat

Milenka

Toen er bij mij niemand thuis was is mijn pakket zonder toestemming in onze afgesloten achtertuin gezet terwijl het heel hard regende. Onze achtertuin is ten eerste op slot dus de postbode heeft moeten klimmen (inbraak dus) en in mijn achtertuin is geen afdakje beschikbaar dus het pakket heeft de hele middag tot ik thuis was in de stromende regen gestaan.

Ik wil een schadevergoeding voor het pakket en dat de medewerker hierop aangesproken wordt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket in de achtertuin heeft neergezet, waardoor het pakket in de regen heeft gestaan. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Inmiddels zie ik dat u hierover contact heeft gehad met onze klantenservice. Naar aanleiding van dit contact is er een klacht geregistreerd. Deze klacht is inmiddels besproken met de betrokken bezorger, om herhaling te voorkomen.