Klacht POSTNL: Postbode laat pakket achter in achtertuin in stromende regen terwijl hek van achtertuin op slot zat

Klachtnummer
# 392884
Gebruiker
Milenka
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Toen er bij mij niemand thuis was is mijn pakket zonder toestemming in onze afgesloten achtertuin gezet terwijl het heel hard regende. Onze achtertuin is ten eerste op slot dus de postbode heeft moeten klimmen (inbraak dus) en in mijn achtertuin is geen afdakje beschikbaar dus het pakket heeft de hele middag tot ik thuis was in de stromende regen gestaan.

De oplossing

Ik wil een schadevergoeding voor het pakket en dat de medewerker hierop aangesproken wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket in de achtertuin heeft neergezet, waardoor het pakket in de regen heeft gestaan. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Inmiddels zie ik dat u hierover contact heeft gehad met onze klantenservice. Naar aanleiding van dit contact is er een klacht geregistreerd. Deze klacht is inmiddels besproken met de betrokken bezorger, om herhaling te voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen