Klacht POSTNL: postbode stopt post van verschillende ontvangers in een persoonlijke postbus

Huidkliniek

Mijn klacht is dat de postbode geen zin heeft om voor ons medisch centrum de post in de verschillende bussen te doen en alles in een bus propt. Ondanks dat ik op mijn brievenbus heb aangegeven dat de bus alleen voor onze post is. Dus hiermee krijg ik de verantwoordelijkheid om de post dagelijks uit te zoeken. Bovendien zit er ook post bij van andere adressen.

Dat het bedrijf de postbezorger daar op aanspreekt en zegt dat ze de verschillende post in de betreffende bussen moet stoppen en niet de random post in een brievenbus waardoor ik soms ook post die niet eens van ons adres weer naar de postbus moet brengen.

Huidkliniek
    nog steeds geen reactie ontvangen en ze blijven verkeerde post bij ons in de bus doen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- de postcode en huisnummer die op de zendingen vermeld zijn;

- uw e-mail adres;

- de bevestiging dat er een oranje streepjes code op de zendingen vermeld is.

postcode 1504AK NUMMER 82
    e-mail : info@dermavita.nl

ja er staan oranje streepjescode vermeld maar het feit is dat de postbode de brieven niet in de verschillende brievenbussen van het medisch centrum wil doen maar ze allemaal in 1 bus propt en daarbij ook regelmatig fout geadresseerde post die wij dan weer apart op de bus moeten doen.

hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

met vriendelijke groet,

Barbara Masbeck
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb uw klacht direct doorgegeven aan de manager van de afdeling ‘Postbezorging’ met het verzoek de betrokken medewerker uiterlijk 20 juni aan te spreken op de gemaakte fouten. Bovendien zal hij/zij erop toezien dat de bezorging van de post op uw adres wordt verbeterd. U zult verder geen reactie meer over ontvangen.

Huidkliniek
Uiteindelijke oplossing nee de post van anderen blijft onverminderd in mijn bus verschijnen.