Klacht POSTNL: postbode stopt post van verschillende ontvangers in een persoonlijke postbus

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 369897
Gebruiker
Huidkliniek
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat de postbode geen zin heeft om voor ons medisch centrum de post in de verschillende bussen te doen en alles in een bus propt. Ondanks dat ik op mijn brievenbus heb aangegeven dat de bus alleen voor onze post is. Dus hiermee krijg ik de verantwoordelijkheid om de post dagelijks uit te zoeken. Bovendien zit er ook post bij van andere adressen.

De oplossing

Dat het bedrijf de postbezorger daar op aanspreekt en zegt dat ze de verschillende post in de betreffende bussen moet stoppen en niet de random post in een brievenbus waardoor ik soms ook post die niet eens van ons adres weer naar de postbus moet brengen.

4 reacties

  1. Auteur
    Huidkliniek
    Datum
    nog steeds geen reactie ontvangen en ze blijven verkeerde post bij ons in de bus doen
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de postcode en huisnummer die op de zendingen vermeld zijn;

    - uw e-mail adres;

    - de bevestiging dat er een oranje streepjes code op de zendingen vermeld is.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    Huidkliniek
    Datum
    postcode 1504AK NUMMER 82
    e-mail : info@dermavita.nl

    ja er staan oranje streepjescode vermeld maar het feit is dat de postbode de brieven niet in de verschillende brievenbussen van het medisch centrum wil doen maar ze allemaal in 1 bus propt en daarbij ook regelmatig fout geadresseerde post die wij dan weer apart op de bus moeten doen.

    hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

    met vriendelijke groet,

    Barbara Masbeck
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Ik heb uw klacht direct doorgegeven aan de manager van de afdeling ‘Postbezorging’ met het verzoek de betrokken medewerker uiterlijk 20 juni aan te spreken op de gemaakte fouten. Bovendien zal hij/zij erop toezien dat de bezorging van de post op uw adres wordt verbeterd. U zult verder geen reactie meer over ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Huidkliniek
Datum
Uiteindelijke oplossing nee de post van anderen blijft onverminderd in mijn bus verschijnen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry