Klacht POSTNL: postbode tekent opnieuw zelf voor aangetkend stuk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 328002
Gebruiker
AH
Datum
1 reactie

Details

De klacht

opnieuw tekent postbode voor aangetekend stuk, toen ik afwezig was. opnieuw valsheid in geschrifte. eerdere klacht is dus niet opgelost en klachten lijken niet serieus genomen te worden.
overigens wil postnl ook geen terugkoppeling geven over hoe klacht is opgelost. dat zegt ook al genoeg.

De oplossing

dit keer dusdanige actie dat het niet meer gebeurt, maar gelet op ervaring zal dat niet gebeuren.
excuses en berisping van postbode inmijn aanwezigheid.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Hofstede,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dat onze bezorger u of uw huisgenoot niet heeft laten tekenen voor ontvangst van uw zending, is niet onze normale aanbiedprocedure. Ik heb daarom uw klacht ook gelijk doorgegeven aan de teamleider van de betreffende bezorger. We bespreken dit met de bezorger, zodat deze het voortaan correct zal aanbieden. Het klopt inderdaad dat u hier geen terugkoppeling over krijgt. De bezorger en de teamleider zullen dit namelijk samen bespreken.

    Ik zie overigens wel dat bij uw eerdere klacht (op 31-8), de bezorger heeft verklaard dat helaas door te snel willen bezorgen, de brief per ongeluk in de brievenbus is gegooid met daarbij een briefje dat hij de handtekening later op zou halen. De bezorger is later nog langs gegaan maar u was toen niet thuis.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AH
Datum
Uiteindelijke oplossing
het verhaal van de postbode klopt niet: er was geen briefje met opmerking dat hij later terug zou komen voor handtekening Vandaag van een medebewoner uit de flat gehoord dat hij een aangetekende brief voor mij had ontvangen. Dus opnieuw een fout van de postbode. Het gaat maar door met fouten
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen