Opgelost door POSTNL: Postbode wil zeker niet te lang bezig zijn met mijn pakket te bezorgen
Details
Klacht
Nieuwe postnl bezorger vindt het niet nodig om aan te bellen, want is bang ( denk ik) dat hij met de lift omhoog moet. Kost tijd en tijd is geld, he. Geeft het pakket af bij de buren en zegt daar dat hij 2x bij mij heeft aangebeld. Hij heeft 0x aangebeld. Ben hele tijd thuis geweest. Heeft nog wel een briefje in postbus gedaan.Kwam erachter toen ik in de app las dat pakketje was bezorgd en hij zelf daarvoor had getekend, zonder de laatste 3 cijfers van mijn ID te kennen.
Dit alles in centrum Bergen op Zoom. Postcode 4611MG.
Gewenste oplossing
Bezorger aanspreken over zijn handelwijze.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.