Klacht POSTNL: postbode zet pakket gewoon voor de deur als niemand thuis is

Klachtnummer
# 283204
Gebruiker
DavidVankan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

postbode zet pakket gewoon voor de deur als niemand thuis is.

De oplossing

als niemand aanwezig is neem dan pakket mee en probeer de dag erna opnieuw of geef me de optie om het op te halen. maar niet vor de deur waar iedereen het mee kan nemen

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Vankan,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger uw zending onbeheerd heeft achtergelaten.

    Het is zeker niet de bedoeling dat een bezorger een zending zo achterlaat. Daarom wil ik hier graag een klacht voor aanmaken. Zou ik van u de 3S code mogen ontvangen, zodat ik kan achterhalen welke bezorger dit precies is geweest.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Vankan,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger uw zending onbeheerd heeft achtergelaten.

    Het is zeker niet de bedoeling dat een bezorger een zending zo achterlaat. Daarom wil ik hier graag een klacht voor aanmaken. Zou ik van u de 3S code mogen ontvangen, zodat ik kan achterhalen welke bezorger dit precies is geweest.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Vankan,

    Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij of zij zal dit verder oppakken en de bezorger aanspreken op de gang van zaken. Indien nodig zal de leidinggevende passende maatregelen nemen, u zult hierover verder zelf in eerste instantie geen persoonlijk bericht meer ontvangen. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u hiervan heeft ondervonden.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?