Klacht POSTNL: Postbus geëlimineerd

Klachtnummer
# 603801
Gebruiker
Johan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De postbus nabij de supermarkt is verdwenen. Dat was ongeveer 500 meter van het huis van mijn ouders. Nu moeten ze om een brief te posten, een kaartje te sturen, drie kilometer verderop gaan. Ze zijn in de tachtig... Online een klacht via die robot Daan invullen gaat niet, hij vraagt om een track en tracé code... Wat een zegen deze digitale wereld...

Gewenste oplossing

Postbus terugzetten. Hier wonen veel oude mensen in de buurt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de brievenbus bij de supermarkt is verdwenen.

    Ik heb telefonisch contact met u gehad en u het advies gegeven om via postnl.nl/locatiewijzer de dichtstbijzijnde brievenbus op te zoeken. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen