Klacht POSTNL: Postcode gekoppeld aan het verkeerde Postnl punt.

Ray Amsterdam

Na 2x niet thuis te zijn geweest is mijn pakketje afgegeven bij een Postnl punt. Helaas geheel niet in de buurt, terwijl er een groot postkantoor om de hoek is.
De medewerkers konden niets voor me betekenen voor mijn klacht en mij ook niet doorverbinden met een medewerker met meer mandaat. Ze konden alleen aangeven dat mijn postcode gekoppeld is aan het betreffende Postnl punt.

Ik wil dat mijn postcode gekoppeld wordt aan het Postnl punt in de wijk in plaats van aan de andere kant van de stad.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u het niet eens bent met de PostNL-locatie waar uw pakket geleverd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat er een andere PostNL-locatie veel dichterbij is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Bij uw adres hoort een vaste afhaallocatie waar u terecht kunt om zendingen af te halen. Voor u is dit de locatie op de Ten Katestraat 24 A. Omdat dit gekoppeld is aan uw adres kan ik dit helaas niet wijzigen. Wel kunt u, als u een fysiek bericht heeft ontvangen over de bezorging na de eerste aanbiedpoging, via postnl.nl een opdracht geven om de zending naar een ander postkantoor door te sturen

Ray Amsterdam
Uiteindelijke oplossing Het antwoord van Postnl slaat nergens op. Omdat ze mijn postcode (foutief?) Gekoppeld hebben aan een afhaallocatie ver van huis heb ik dat maar te accepteren?! Straks koppelen ze mijn postcode aan een locatie in Maastricht...