Klacht POSTNL: Postdump meneer

Beste Post NL

Wij zijn een verzamelgebouw in den haag:
Mr P Droogleever Fortyunweg 79
2533SP Den Haag.

2 maanden geleden schreef ik u het volgende, inmiddels word het steeds erger.

Minimaal 1x per week vinden we tussen de 4 en 8 enveloppen met totaal andere adressen.
Niet geleidelijk, nee altijd in 1 keer, afgestort in onze brievenbus

Het lijkt mij dat de minimale eis van de postbezorger is dat hij of zij kan lezen.
We hebben het niet over vakantie ansichtkaarten etc. maar belangrijke post zoals post voor ADO Den Haag, facturen,verzekeringspolissen, belastingenveloppen en overige post van instanties en de overheid die niemand ooit zou krijgen als ik niet wekelijks de moeite nam het overnieuw te posten of langs te brengen.

De 11 stuks gedumpte brieven van week 19 (2016) in onze brievenbus met levensgroot getal 79 erop mag u persoonlijk bij me laten ophalen
Ik stop er per direct mee om gratis uw werk voor u te blijven doen en de fouten op te lossen..

Ik zou zeggen, doe u huiswerk, zoek de lapzwans op onze postroute die niet wil lezen en die werkelijk week in week uit gewoonweg te lui is om zijn rondje te lopen en de post dumpt alsof het wc papier is en regel voor de beste medewerker een andere leuke functie binnen Post NL.

Ik heb suggesties, maar ik wil het verder netjes houden.

Geachte heer,

Het spijt mij om te vernemen dat de bezorging op uw adres niet correct verloopt en dat dit al heel lang speelt en tevens erger lijkt te worden.

PostNL is echter niet meer de enige bezorgdienst in Nederland en meerdere van de afzenders die u noemt maken regelmatig gebruik van een andere postdienst. Ik wil u vragen om te controleren of deze post door ons is afgeleverd. U kunt deze post herkennen aan de oranje printregel rechtsonder op de envelop of aan de melding Port betaald PostNL.

Graag verneem ik van u of dit het geval is. Als dit het geval is zou u dan ook zo vriendelijk willen zijn om uw achternaam door te geven en van welke adressen u precies post heeft ontvangen?

Annet
    Beste Annet,
    Uw informatie is duidelijk ik zal alles nakijken, ik was in de veronderstelling dat alle enveloppen-post met uitzondering van pakketjes via post NL worden bezorgd.
    Ik zal mijn ergernis waarschijnlijk moeten verdelen over meerdere bedrijven.
    U hoort mij nog.

U kunt mij via prive e-mail en mijn GSM bereiken, deze info heb ik al achtergelaten.
    U kunt dus met mij contact opnemen
    JM
    Ik heb alles nagekeken.............
    Het eindresultaat is 10 x een door Post NL bezorgde envelop
    1 x een envelop van TNT Post
    Geachte heer,

Zoals ik van u begrijp zijn de verkeerd bezorgde brieven inderdaad van ons. Dit lijkt mij een zeer vervelende situatie en ik ben het met u eens dat dit snel besproken moet worden met de desbetreffende postbode.

Ik wil graag een klacht voor u maken hierover, maar heb dan eerst nog uw achternaam nodig om deze klacht goed te registreren. Wij hebben niet de beschikbaarheid u te bellen hierover.
    Ik begrijp dat u de post niet wil bezorgen, aangezien u dit al meermalen heeft gedaan. U mag deze ook in de oranje brievenbus doen, wanneer u dit gemakkelijker vindt.

Ik hoop dat we dit probleem snel met u af kunnen sluiten en het na het maken van de klacht beter gaat voortaan.

Neeltje
    Beste Post NL,
    Ik voel me niet geroepen mijn privé gegevens op internet te etaleren, in een privé bericht heeft u mijn telefoonnummer ontvangen, en dat u mij gewoonweg niet belt is uw bewuste keuze.
    Ik ga ook niet verder Post NL werk doen door de post in de Oranje postbus op straat te bezorgen. Degene die de post bij ons dumpt mag alles zelf op komen halen, (zie bericht 1 )
    Beseft u wel dat uw bedrijf door deze vertragende werkwijze, via deze klachtenwebsite, uw klanten enorm tekort doet.
    Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp uw reactie. Zoals mijn collega al aangaf, is het niet mogelijk om een klacht te registreren zonder uw achternaam.

Ik wil u daarom graag doorverwijzen naar de klantenservice van PostNL. Dit kan via: http://www.postnl.nl/klantenservice. Daar kunt u bijvoorbeeld kiezen voor de gratis chat functie. Op deze manier komt uw achternaam niet openlijk op internet te staan. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik hoop u zo voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Elvira
    JM
    Geen korte lijnen, heb het gevoel contact te hebben met personen die niet veel meer kunnen doen dan medeleven tonen.
    oplossingen zijn mogelijk mits je er zelf veel moeite voor wil doen en je via meerdere personen uiteindelijk ergens verder mee (kan) komen.