Opgelost door POSTNL: Postinfo bij derden

Swiepje

De buren hebben postbericht van mij op hun postapp gekregen. Ik wil niet dat anderen bericht krijgen van mijn post. Ik vindt dit een grove schending van mijn privacy. Ik heb Postnl 3x gebeld omdat ik uitgezocht wil hebben hoe dit mogelijk is. Het zal mij niets verbazen als dit bij meerdere personen gebeurt die hier geen weet van hebben. Postnl zegt nu geen klacht van mij te hebben gehad. Ik heb gelukkig alle gesprekken opgenomen en kan dat ook weerleggen. Ik heb ook screenshots op mijn telefoon staan met bewijs dat mijn post op de app van mijn buren stond. Postnl weigert verder onderzoek te doen en hebben de telefoon bruutweg afgebroken.. Ik vind dit nogal schofterig van Postnl. En schandalig dat ze mijn klacht niet serieus nemen. Het lijkt wel of ze dit bewust in de doofpot willen stoppen.

Ik wil dat uitgezocht wordt hoe dit mogelijk is. En daar een terugkoppeling van krijgen.
Zij hun aansprakelijkheid erkennen mocht ik hier verder schade door ondervinden dit compenseren.
Excuses voor het het niet serieus nemen van mijn klacht.
Vergoeding van mijn telefoonkosten en tijd. Maar vooral voorkomen dat het weer voorkomt. Garantie dat het nooit meer bij anderen op de app komt.

Swiepje
    Jammer dat PostNL niet reageer.
    Blijkt maar weer dat het David tegen Goliat is. Ze kijken gewoon de andere kant op. Wat je niet ziet is er niet is er niet. Wat dit betreft hoop ik echt dat er meerdere mensen opstaan. En hier veel media aandacht voor komt. Zodat dit soort zaken hard aangepakt wordt.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw poststukken inzichtelijk zijn voor uw buren via de app. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Dit kan worden veroorzaakt doordat wij in ons sorteerproces een fout hebben gemaakt bij het juist herkennen van het adres. Daarnaast kan het zijn dat de verzender heeft een foutieve KIX-code op de envelop geplaatst.

Uit onze gegevens blijkt dat u tevens contact heeft opgenomen met de klantenservice van PostNL. De medewerker heeft uw klacht geregistreerd. Daar dit een interne afhandeling betreft, ontvangt u hierop geen reactie.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.