Klacht POSTNL: PostNL: pakket is niet bezorgd en het is onduidelijk wat ermee is gebeurd
Details
Klacht
POSTNL heeft weer mijn post niet bezorgd. Voor zoveelste keer. Deze keer gaat het om een bestelling die per post door een Nederlandse webwinkel. Het gaat om een pakket met het track&trace nummer 3SMYPA667451453.De winkel heeft netjes mijn adres op de verpakking vermeld en via PostNL verzonden. Kort daarna ontving ik een e-mail van PostNL waarin stond dat mijn post bij een Primera winkel is afgeleverd en dat ik daar mijn post kon ophalen. Vreemd dat het mijn post bij een afhaalpunt wordt bezorgd, terwijl het op mijn huisadres zou worden afgeleverd. Ik moest dus met openbaar vervoer naar Primera om een pakket af te halen. Maar goed, het is niet anders. Kom ik naar de Primera winkel. De medewerkers van Primera wisten van niets. Zij hebben die post ook niet! Nu ben ik het spoor bijster. Waar is mijn post, PostNL??Gewenste oplossing
Bezorging post op mijn huisadres, zoals het hoort. Afgeven aan de geadresseerde.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.