Opgelost door POSTNL: PostNL "heeft iets voor je", je krijgt het alleen niet !

sad Opgelost
Post NL heeft iets voor je, je krijgt het alleen niet.

Sinds maandag 26/11 is een pakket naar mij onderweg. Track en Trace geeft vanaf die datum de volgen info:
-Zending is bij PostNL
-Bezorger is onderweg
-We hebben u gemist zending gaat naar PostNL locatie
-Zending is bezorgd
-Zending is gesorteerd
Laatste status dateert van 1 december: 10:36 Bezorger is onderweg naar PostNL locatie, 10:46 Bezorging is vertraagd.

Het pakket bezorgen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

PostNL tracht een zending op de verwachte dag aan te bieden. Echter is de verwachte dag enkel indicatief, helaas geen garantie. Dit is conform de overeenkomst met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL.

Afgelopen dagen is er extra veel online besteld. Voor een klein deel van de pakketten verwachten we een vertraging. Die pakketten bezorgen we zo spoedig mogelijk.

Uit onze gegevens blijkt dat de zending onderhand op 3 december 2018 is aangeboden. Echter was u niet aanwezig. De zending wordt naar verwachting zo spoedig mogelijk aan de afhaallocatie overgedragen. Houdt uw track en trace informatie in de gaten. De statusbalk met de (oranje gekleurde) icoontjes is altijd leidend.

Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is voor u.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Post NL heeft iets voor je, je krijgt het alleen niet.
Klacht is opgelost, echter niet het resultaat van afhandeling klacht. Informatie in de reactie van PostNL is niet juist. Pakket is uiteindelijk 3 december bij mij aangeboden en door mij in ontvangst genomen. Volgens status van 6 december Track en Trace is het pakket overigens nog onderweg naar een PostNL Locatie.