Klacht POSTNL: POSTNL ALTIJD TE LAAT!

Pokkeherrie

goeie dag allen, ik bestel regelmatig wat via webshops, en het is al maanden zo dat de bestellingen te laat binnen komen, dan staat er bij me track en trace een bepaalde tijd maar dan komt postnl of al veel eerder(uren) of veel te laat(uren) en regelmatig dat de bestelling ineens vertraagd is en dus helemaal niet komt, het gebeurd me ook geregeld dat ik niks hoor en dat ze gewoon niet komen en dan savonds wordt er op de app aangegeven dat ze de volgende dag komen, ik wordt er een beetje schijt van, je wacht juist die tijden op je pakket en dan komen ze of niet of veeeeel te laat.

DOE ER WAT AAN POSTNL!! altijd het zelfde verhaal bij jullie!! ik wacht verdomme niet voor niks!

Pokkeherrie
    Geen reactie? Tuurlijk niet, doet zeer zeker?
    Geachte heer, mevrouw Kok,

Uit uw bericht maak ik op dat u ontevreden bent over het tijdvak wat wij doorgeven. Hier bied ik mijn verontschuldigingen voor aan. Het tijdvak geeft een indicatie weer: deze kan door omstandigheden afwijken. Denk hierbij aan drukte of uitzonderlijke omstandigheden. Normaliter past het tijdvak zich, na zes weken, aan op de realiteit.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Rodney
    PostNL