Klacht POSTNL: POSTNL ALTIJD TE LAAT!

Klachtnummer
# 306818
Gebruiker
Pokkeherrie
Datum
2 reacties

Details

De klacht


goeie dag allen, ik bestel regelmatig wat via webshops, en het is al maanden zo dat de bestellingen te laat binnen komen, dan staat er bij me track en trace een bepaalde tijd maar dan komt postnl of al veel eerder(uren) of veel te laat(uren) en regelmatig dat de bestelling ineens vertraagd is en dus helemaal niet komt, het gebeurd me ook geregeld dat ik niks hoor en dat ze gewoon niet komen en dan savonds wordt er op de app aangegeven dat ze de volgende dag komen, ik wordt er een beetje schijt van, je wacht juist die tijden op je pakket en dan komen ze of niet of veeeeel te laat.

DOE ER WAT AAN POSTNL!! altijd het zelfde verhaal bij jullie!! ik wacht verdomme niet voor niks!

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Pokkeherrie
    Datum
    Geen reactie? Tuurlijk niet, doet zeer zeker?
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Kok,

    Uit uw bericht maak ik op dat u ontevreden bent over het tijdvak wat wij doorgeven. Hier bied ik mijn verontschuldigingen voor aan. Het tijdvak geeft een indicatie weer: deze kan door omstandigheden afwijken. Denk hierbij aan drukte of uitzonderlijke omstandigheden. Normaliter past het tijdvak zich, na zes weken, aan op de realiteit.

    Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Rodney
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen