Klacht POSTNL: Postnl App werkt niet meer...

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 554877
Gebruiker
Jaap Borst
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na de opdracht in de postnl app om uitteloggen en opnieuw inteloggen werkt de app niet meer mededeling gebruikersnaam of wacht woord fout,niet dus..

De oplossing

Dat de bakkies et uit gehaald worden en dat ik weer gewoon kan inloggen...

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de PostNL App. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik adviseer u de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jaap Borst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opnieuw app inladen maar dat helpt niet ,het inloggen loopt niet niet door,en ze zeggen een nieuwe Google gebruikers naam aan te maken in plaats dat je een nieuwe wachtwoord maakt dat word niet erkend, en in review hebben er meerderen mensen erlast van nadat zij de opdracht hebben gegeven om uitteloggen en daar na opnieuw inteloggen toen begon de ellende, ik denk dat er ergens een paar buggies zitten...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen