Klacht POSTNL: PostNL belazert de betalers voor aangetekend en poeiert al jaren klachten af

Klachtnummer
# 357259
Gebruiker
Mug Haarlem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bleek later aangetekende envelopbrief

Na aangebeld hard weggelopen
Zag 2de keer dat aanbeller in de lift verdween

Briefje later beneden dat pakketje 2 x aangeboden was,
Maar waren dus 2 leugens

Met rollator later naar de AKO gegaan en was het dringende aangetekende envelop

En geen pakketje

De oplossing

Maak standaardbedrag voor ongemak, overlast en verloren tijd €161 over, want jaren terug deed postagentschap Grote Houtstraat er ook 20 minuten over en bellen naar post hielp helemaal niets.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er twee keer bij u is aangebeld, maar dat de bezorger al verdwenen was toen u de deur open deed. Ik vind het erg spijtig om dit te vernemen en wil u hier mijn welgemeende excuses voor aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is wel de bedoeling dat bezorgers even bij de deur blijven wachten voor zij weer vertrekken. Graag zou ik van u de Track&Trace code van de aangetekende brief ontvangen, zodat ik even met u mee kan kijken. Hoe lang heeft de bezorger ongeveer aan uw deur gestaan? Zou u mij ook uw e-mailadres kunnen toesturen? Dan kan ik hier gelijk een melding van maken, mocht dit nodig blijken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen