Opgelost door POSTNL: PostNL beloofd terugbetaling maar doen niks.

angry Opgelost
Brievenbuspakketje

Tot 2 keer toe beloofd dat de verzendkosten vergoed zouden worden, geen reactie.
Ze hebben mijn brievenbuspakket gejat bij het sorteercentrum! Pakketje kwijt en verzendkosten dubbel betaald!
Ik wil een schadevergoeding? Anders ga ik verdere stappen ondernemen.

Ik wil dat het bedrijf contact met mij opneemt en een schadevergoeding betaalt!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden brievenbuspakket. U geeft aan dat het brievenbuspakket nooit aangekomen is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u enorm baalt van de situatie. U zou de verzendkosten retour ontvangen, maar dat is nooit gebeurd geeft u aan. Aan de hand van de door u verstrekte gegevens heb ik het eerdere contact erbij gezocht. Er is iets misgegaan met het betalingsverzoek. Ik heb opnieuw een betalingsverzoek voor u ingediend, zodat u de verzendkosten van € 4,00 binnen veertien werkdagen alsnog op uw rekening ontvangt.

Brievenbuspakketje
Na 3 keer beloofd te hebben voor terugbetaling van de verzendkosten is het eindelijk bijgeschreven na 4 maanden! Maar daar heb ik mijn geld voor het verlies van het pakje, van een leren riem, niet mee terug.