Opgelost door POSTNL: PostNL bezorgd aangetekende pakketten in algemene ruimte, zonder ervoor te tekenen.

content Opgelost
Dominique Kruis

Aangetekende pakketten wordt zelf door de bezorger voor getekend, oa bij tientallen pakketjes met paspoorten.

Vandaag extra betaald voor pakketje met handtekening te laten bezorgen, wederom in een algemene ruimte gelegd. PostNL voldoet keer na keer niet aan hun bezorgplicht. Misschien te groot geworden?

Graag zie ik de verzendkosten gecrediteerd, aangezien aan dit deel van het contract niet voldaan is. Deze klacht staat tevens op de twitter van PostNL

Graag zie ik een structurele oplossing voor aangetekende pakketten, en de verzendkosten gecrediteerd voor afgelopen levering,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zoals zojuist ook telefonisch besproken, heeft u uw klacht ook via twitter ingediend en is dit via die weg reeds opgepakt en doorgezet. Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, heeft mijn collega uw melding per direct doorgezet naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.