Klacht POSTNL: Postnl bezorgd de post in onze buurt niet of nauwelijks!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 644903
Gebruiker
KlachtPostNLHoogezand
Datum
1 reactie

Details

Klacht

in de zomer van2022 hebben wij een aantal maanden geen post ontvangen. voornamelijk post van de bank of de belastingdienst maakt het niet ontvangen erg onrustig. Na een klacht bij postnl kregen wij weer wat post, maar vanaf december ging het weer helemaal mis. Ook nu in januari 2023 kwam er niets, tot wij er weer melding van maakten bij postnl. Er is weer een beetje post binnengekomen, maar bijvoorbeeld tijdschriften, komen niet binnen. Ook afschriften van de bank hebben wij niet gekregen!

Gewenste oplossing

Ik wil dat postnl alle post voor ons en onze buren zorgvuldig bezorgen, zodat wij daar geen zorgen over hoeven te maken of rekeningen wel op tijd betaald kunnen worden en wij onze tijdschriften en brieven ook daadwerkelijk kunnen lezen!
Geboden oplossing
PostNL heeft een standaard mail gestuurd die erop neer kwam dat er zoveel poststukken per dag worden verstuurd dat er helaas wel eens eentje zoek raakt. Wij hebben duidelijk aangegeven dat er iets echt mis is met de bezorging in onze buurt. Geen enkele kerstkaart, geen tijdschriften. Een herinering van een verkeersboete verhoogd met € 250,= omdat we te laat waren met betalen. Logisch, want de originele boete is nooit bezorgd! Ga zo maar door. Als je dan als bedrijf reageert met een simpel standaard mailtje, dan is dat onbegrijpelijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Sorry dat de post nog niet is bezorgd. Natuurlijk snap ik dat u ongerust bent.

    Jammer genoeg is de verwachting dat de post niet meer aankomt. Van de 7 miljoen briefpostzendingen die PostNL dagelijks bezorgt, raakt gelukkig zelden iets kwijt, maar iedere zending die niet goed wordt afgeleverd, is één te veel. Omdat de post zonder barcode is verstuurd, is geen onderzoek mogelijk.

    Ik heb wel een registratie gemaakt zodat uw klacht besproken wordt door de afdeling bezorging. Ook gaan wij onderzoeken of er vaker problemen zijn in het postcodegebied. Er volgt geen verdere terugkoppeling omdat wij dit intern afhandelen. Als uw post toch nog gevonden wordt, bezorgen wij die natuurlijk.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen