Klacht POSTNL: Postnl bezorgd de post in onze buurt niet of nauwelijks!
Details
Klacht
in de zomer van2022 hebben wij een aantal maanden geen post ontvangen. voornamelijk post van de bank of de belastingdienst maakt het niet ontvangen erg onrustig. Na een klacht bij postnl kregen wij weer wat post, maar vanaf december ging het weer helemaal mis. Ook nu in januari 2023 kwam er niets, tot wij er weer melding van maakten bij postnl. Er is weer een beetje post binnengekomen, maar bijvoorbeeld tijdschriften, komen niet binnen. Ook afschriften van de bank hebben wij niet gekregen!Gewenste oplossing
Ik wil dat postnl alle post voor ons en onze buren zorgvuldig bezorgen, zodat wij daar geen zorgen over hoeven te maken of rekeningen wel op tijd betaald kunnen worden en wij onze tijdschriften en brieven ook daadwerkelijk kunnen lezen!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.