Klacht POSTNL: Postnl bezorger doet zijn werk niet

Bozeklant@##%$^%^%**^*

War wordt niet eens een poging meer gedaan om een pakket te bezorgen. Het pakket wordt meteen naar een postnl punt gebracht zonder een briefje in de brievenbus.

Neem fatsoenlijke mensen aan en geef ze een fatsoenlijk loon zodat ze hun werk tevreden kunnen doen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat dit pakket niet bij u is aangeboden en de chauffeur ook geen briefje heeft achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een klacht voor u is aangemaakt, naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betrokken chauffeur en zal passende maatregelen nemen om de bezorging zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.