Klacht POSTNL: Postnl bezorger doet zijn werk niet

Klachtnummer
# 470591
Gebruiker
Bozeklant@##%$^%^%**^*
Datum
1 reactie

Details

De klacht

War wordt niet eens een poging meer gedaan om een pakket te bezorgen. Het pakket wordt meteen naar een postnl punt gebracht zonder een briefje in de brievenbus.

De oplossing

Neem fatsoenlijke mensen aan en geef ze een fatsoenlijk loon zodat ze hun werk tevreden kunnen doen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat dit pakket niet bij u is aangeboden en de chauffeur ook geen briefje heeft achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een klacht voor u is aangemaakt, naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betrokken chauffeur en zal passende maatregelen nemen om de bezorging zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen