Klacht POSTNL: PostNL bezorger geeft pakketjes direct bij buren af zonder briefjes / eerst aan te belle

Klachtnummer
# 334974
Gebruiker
OranjeQuark#793
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Helaas worden PostNL pakketjes in mijn flat niet aan de ontvangers aangeboden. In plaats daarvan wordt er bij iemand die thuis is direct alle pakketjes van de hele verdieping bezorgd. Er worden ook geen briefjes achter te laten om ontvangers op te hoogte te stellen bij welke buren pakketjes opgehaald kunnen worden. Hierdoor wordt er veel door verschillende buren geklaagd over pakketjes die kwijt zijn.

De oplossing

Ik hoop dat de bezorger hierop aangesproken kan worden. Het gaat om de flat op Kleiburg in Zuid-Oost Amsterdam (1104EA).

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van pakketten in uw flat niet goed verloopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U geeft aan dat de bezorger alle pakketten van de hele verdieping bij één persoon bezorgt. Verder begrijp ik dat er vaak geen briefje wordt achtergelaten. Ik wil graag een melding maken om dit met de bezorger(s) te bespreken. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is uw e-mailadres?
    - Wat is de Track&Trace code van een recent pakket en wat is er precies misgegaan bij de bezorging van dit pakket?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie omtrent twee niet correcte leveringen aan uw adres. Ik kan me voorstellen dat u hierover teleurgesteld bent. Mijn oprechte excuses hiervoor.

    Ik begrijp dat de bezorger uw zending niet op de juiste manier achtergelaten heeft. Dit past niet binnen ons bedrijf. Aan de hand van de door u geleverde barcodes ga ik dit per direct voor u melden bij de leidinggevende van de betreffende bezorger, zodat dit besproken gaat worden met de bezorger.
    Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen. Het is goed dat u hier een melding over hebt gemaakt, op deze manier kunnen we concrete meldingen maken in betreffende regio zodat er wordt bekeken hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen