Klacht POSTNL: POSTNL bezorger vertrekt direct na aanbellen.

RM2

Postbezorger belt aan en vertrekt onmiddellijk.
Ik was gewoon in de woonkamer en deed binnen 10-20sec open maar meneer was de voortuin al uit.

Meneer gaf aan dat hij het druk heeft, maar pakketjes niet afleveren helpt je collega's ook niet die de volgende dag dezelfde route mogen lopen.
Ook zonde van mijn vrije dagdeel die ik binnen moet doorbrengen omdat er een ruime tijd wordt gereserveerd voor het bezorgen.

Bezorger mag best even wat langer wachten dan het aflopen van het deuntje van de deurbel.

Geachte heer/mevrouw Meester,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat u niet voldoende tijd heeft gekregen van de bezorger om de deur open te doen. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht:

Dit is inderdaad niet netjes en graag laat ik dit met de betreffende bezorger bespreken. Om dit te kunnen doen zou ik graag de barcode van het betreffende pakket ontvangen, samen met een e-mailadres voor een volledige registratie. Zodra ontvangen zullen we u informeren over uw klachtafhandeling.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Tycho
    PostNL
    Het betreft 3SMYPA487677615
    Email staat in de privé sectie die u kunt inzien. Die ga ik niet openbaar plaatsen ivm spambots.
    Geachte heer, mevrouw Meester,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de betreffende medewerker zodat hij/zij hierop aangesproken zal worden. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn of haar verantwoordelijkheid in nemen. Ik vertrouw erop dat de bezorging van pakket op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten, mijn excuses voor de gang van zaken.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar