Klacht POSTNL: POSTNL bezorgservice is onbetrouwbaar en klant blijft de dupe van pakketten die verloren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 456020
Gebruiker
LT
Datum
2 reacties

Details

De klacht

POST NL bezorgers laten pakketten onbeheerd achter en zij doen er niets aan. Ik heb meerdere malen klacht ingediend inclusief bewijs materiaal. Bewoners in mijn pand hebben petities getekend maar POSTNL heeft er maling aan. Wie is hier de dupe van de klant! Dit kan echt niet langer en hier dient POSTNL zijn verantwoordelijkheid voor te dragen want anders is zijn core service namelijk het "bezorgen van pakketten" een zeer onbetrouwbare service.

De oplossing

POSTNL dient verantwoordelijk te nemen voor het feit dat de bezorgers pakketten onbeheerd. achterlaten.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging op uw adres. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur deze pakketten onbeheerd heeft achtergelaten. Dit vind ik een kwalijke zaak en ik wil hier graag een klacht over opmaken om dit met de bezorger te laten bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat zijn de Track & Trace codes van deze pakketten?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses voor het feit dat dit pakket vermist is geraakt. Hierbij informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat uw klacht inderdaad is geregistreerd. Dit is een interne melding, vandaar dat u hier geen reactie meer over heeft ontvangen. Er is is u toen ook geadviseerd om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender. Ik hoop dat het spoedig weer correct zal gaan met de bezorging. Mochten er toch weer pakketten onbeheerd worden achtergelaten, adviseer ik u om de Track & Trace code te bewaren en dit direct weer aan ons te melden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LT
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wederom geen daadkrachtige verantwoordelijk! Ik word teruggestuurd nr de verzender en moet zelf weer melden als het weer gebeurd. Wat PostNL niet lijkt te snappen is dat het altijd gebeurd! Het is een structureel probleem. En telkens een melding doen kost mij tijd. PostNL dient gewoon pakketten te bezorgen zoals het hoort. Interne klacht ook niets mee gedaan want bezorgers laten Pakketten nog steeds onbeheerd achter. Ik heb nu ook klacht ingediend bij consuwijzer over postnl! Misschien nemen ze dan een keer verantwoordelijkheid.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen