Opgelost door POSTNL: Postnl bezorgt niet aan huis maar dumpt pakketjes bij afhaalpunt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 376966
Gebruiker
Zwarteriek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestel je pakketje, krijg je bericht wanneer ze langs komen. Maar ze komen niet langs en zeggen rustig dat ze wel zijn geweest. Kan je nieuwe datum invullen en dan komen ze weer niet terwijl ze zeggen dat ze wel zijn geweest en het pakketje bij een afhaalpunt hebben bezorgd. Ondertussen wel 2 dagen zitten wachten voor nop. Heb je ander pakketje besteld, weer zeggen dat ze langs zijn geweest en we waren toch werkelijk weer thuis) en krijg je bericht dat je het pakketje de volgende dag op kan halen bij afhaalpunt. Weer een dag zitten wachten voor niks. Dus van de 4 werkdagen 3 dagen voor niets zitten te wachten.

De oplossing

Zorgen dat ze betrouwbare bezorgers in dienst nemen, die hun werk goed doen.
Heb al geklaagd bij postnl maar die zeggen: wat vervelend, we zullen de bezorger er op aan spreken en zorgen dat het niet weer gebeurt. Heb al de gegevens aan postnl doorgegeven.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. De bezorger geeft hierbij aan het pakket niet te kunnen leveren, terwijl u wel thuis bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u om deze reden het pakket niet heeft kunnen ontvangen. Ik zie inderdaad dat u hier eerder contact over heeft gehad en dat wij een klacht hebben genoteerd. Dit is inmiddels met de bezorger besproken, om herhaling te voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zwarteriek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen