Klacht POSTNL: PostNL bezorgt niet en liegt over dat ik niet thuis ben.

Roland Willems

Begin deze week een pakketje besteld. Ik ben er de hele dag voor thuisgebleven, is niet bezorgd, niemand aangebeld en geen briefje in de brievenbus, terwijl de track/trace aangeeft dat ze mij gemist hebben. De dag erop hetzelfde.

Alsnog mijn pakketje bezorgen, mij niet dwingen het zelf op te halen en de prutsende postbode ontslaan. Track/trace 3STKLH007438176

Roland Willems
    Nooit wat gehoord van PostNL, inmiddels pakketje zelf opgehaald.

Waarom geeft een postbode aan dat ik gemist ben, terwijl er niemand aanbelt en ook geen briefje in de bus ligt? Bovendien werd mij verteld bij het ophaalpunt dat het normaal is dat PostNL mensen gewoon overslaat, dat ik dus niet de enige ben.
    Nog geen reactie.

Klasse, Postnl, heel professioneel.
    Nog geen reactie.
    Geachte heer, mevrouw Willems,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat ik zo laat reageer, maar wanneer u weer een bericht onder uw melding plaatst dan komt de klacht op de laatste datum te staan en schuift naar beneden in de lijst. Ik vind het kwalijk dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld en geen bericht heeft achtergelaten. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie in track en trace dat u het pakket inmiddels heeft opgehaald. Aan de hand van mijn admistratie heb ik vernomen dat u contact heeft gehad met onze klantenservice en dat hier een klacht over is opgemaakt. De leidinggevende op het bezorgkantoor heeft dit inmiddels besproken met de betreffende medewerker om de bezorging te verbeteren.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    Roland Willems
    Ik heb verschillende keren moeten reageren omdat jullie de klacht lieten verlopen. Dit is dus niet mijn fout, maar weer die van jullie. Weer schuiven jullie het probleem op mij af.

Helaas hebben de meeste webshops geen alternatieven, misschien dat jullie daarom zo laks zijn. Maar als ik zou kunnen kiezen, nooit meer PostNL.

Roland Willems
Geen. Ik heb hun probleem voor hun opgelost.