Klacht POSTNL: PostNL bezorgt niet en liegt over dat ik niet thuis ben.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 285890
Gebruiker
Roland Willems
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Begin deze week een pakketje besteld. Ik ben er de hele dag voor thuisgebleven, is niet bezorgd, niemand aangebeld en geen briefje in de brievenbus, terwijl de track/trace aangeeft dat ze mij gemist hebben. De dag erop hetzelfde.

De oplossing

Alsnog mijn pakketje bezorgen, mij niet dwingen het zelf op te halen en de prutsende postbode ontslaan. Track/trace 3STKLH007438176

5 reacties

  1. Auteur
    Roland Willems
    Datum
    Nooit wat gehoord van PostNL, inmiddels pakketje zelf opgehaald.

    Waarom geeft een postbode aan dat ik gemist ben, terwijl er niemand aanbelt en ook geen briefje in de bus ligt? Bovendien werd mij verteld bij het ophaalpunt dat het normaal is dat PostNL mensen gewoon overslaat, dat ik dus niet de enige ben.
  2. Auteur
    Roland Willems
    Datum
    Nog geen reactie.

    Klasse, Postnl, heel professioneel.
  3. Auteur
    Roland Willems
    Datum
    Nog geen reactie.
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Willems,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat ik zo laat reageer, maar wanneer u weer een bericht onder uw melding plaatst dan komt de klacht op de laatste datum te staan en schuift naar beneden in de lijst. Ik vind het kwalijk dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld en geen bericht heeft achtergelaten. Mijn excuses hiervoor.

    Ik zie in track en trace dat u het pakket inmiddels heeft opgehaald. Aan de hand van mijn admistratie heb ik vernomen dat u contact heeft gehad met onze klantenservice en dat hier een klacht over is opgemaakt. De leidinggevende op het bezorgkantoor heeft dit inmiddels besproken met de betreffende medewerker om de bezorging te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  5. Auteur
    Roland Willems
    Datum
    Ik heb verschillende keren moeten reageren omdat jullie de klacht lieten verlopen. Dit is dus niet mijn fout, maar weer die van jullie. Weer schuiven jullie het probleem op mij af.

    Helaas hebben de meeste webshops geen alternatieven, misschien dat jullie daarom zo laks zijn. Maar als ik zou kunnen kiezen, nooit meer PostNL.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roland Willems
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Ik heb hun probleem voor hun opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen