Klacht POSTNL: Postnl bezorgt niet mee aan huis in Delft

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 423807
Gebruiker
Rostihans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Postbode heeft niet aangebeld, geen briefje achtergelaten. Ik was thuis maar krijg wel via de app bericht dat bezorgen niet gelukt is en nu wordt het pakket morgen(!) bij een afhaalpunt gebracht dat tot 18 uur open is. Dit is niet de eerste keer maar lijkt een trend te worden.

De oplossing

De bezorger of zijn manager aanspreken. Ik zit te wachten op dit onderdeel en moet nu maar zien hoe ik het krijg

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Natuurlijk niet fijn om zo'n bericht te ontvangen terwijl u gewoon thuis zit te wachten op uw pakket. Ik heb uw klacht direct geregistreerd en doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. Dit soort klachten worden binnen twee werkdagen verwerkt, u zou dus na maximaal 19-2 geen last meer mogen ondervinden hiervan.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rostihans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Intern oplossen betekent meestal bij Postnl dat er niks gedaan wordt. Dit is niet de eerste klacht. Service wordt steeds minder. Helaas zijn ze de enige dus geen keus
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen