Klacht POSTNL: Postnl bezorgt niet mee aan huis in Delft

Rostihans

Postbode heeft niet aangebeld, geen briefje achtergelaten. Ik was thuis maar krijg wel via de app bericht dat bezorgen niet gelukt is en nu wordt het pakket morgen(!) bij een afhaalpunt gebracht dat tot 18 uur open is. Dit is niet de eerste keer maar lijkt een trend te worden.

De bezorger of zijn manager aanspreken. Ik zit te wachten op dit onderdeel en moet nu maar zien hoe ik het krijg

Natuurlijk niet fijn om zo'n bericht te ontvangen terwijl u gewoon thuis zit te wachten op uw pakket. Ik heb uw klacht direct geregistreerd en doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. Dit soort klachten worden binnen twee werkdagen verwerkt, u zou dus na maximaal 19-2 geen last meer mogen ondervinden hiervan.

Rostihans
Intern oplossen betekent meestal bij Postnl dat er niks gedaan wordt. Dit is niet de eerste klacht. Service wordt steeds minder. Helaas zijn ze de enige dus geen keus