Klacht POSTNL: PostNL bezorgt pakket niet

WijnDoet

De pakket bezorger van PostNL bezorgt pakket niet, geeft aan dat er niemand aanwezig was op het moment van aanbieden. Maar er is ook geen kaartje in de brievenbus gedaan. Het lijkt er op dat ze gewoon in hun bus pakketten afmelden, dit is al de tweede keer achter elkaar dat dit gebeurd. Het pakket zo begin van de middag geleverd worden, en om half 12 kreeg ik een melding op de app van PostNL dat de bezorging niet gelukt was omdat er niemand thuis was. Dit terwijl mijn vrouw en ik beide thuis waren.

Dat als je een melding krijgt in de app, en gelijk de klantenservice bel. Dat dan contact opgenomen wordt met de bezorger en dat deze opdracht krijgt om het pakket alsnog te bezorgen.

Ik snap natuurlijk dat het niet fijn is als u een bericht krijgt dat de bezorging niet is gelukt, terwijl u gewoon thuis was op dat moment. Helaas heeft onze klantenservice geen contact gegevens van onze bezorgers, waardoor deze helaas er niet voor kan zeggen dat de bezorger alsnog langs komt. Ik zie wel dat u al een klacht bij ons in heeft gediend en de bezorger op de situatie is aangesproken. Dit zou dus niet meer voor mogen komen.