Opgelost door POSTNL: PostNl bezorgt rouwkaart niet 😡

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 653125
Gebruiker
HjMl
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Rouwkaart nog steeds niet bezorgd ondanks al twee keer in de PostNL-app wel vermeld dat er op 2 data werd aangegeven dat het eindelijk bezorgd zou worden. Wat schetst onze verbazing dat de postmedewerker alweer niets bij zich had .

Ik vind dit ronduit een schande voor een bedrijf dat aangeeft dat rouwkaarten een speciaal traject heeft om snel te bezorgen. Totaal geen vertrouwen nu in dit bedrijf. Nogmaals: het is een grof schandaal!

Doe er wat aan en bezorg de rouwkaart PostNL!!!!!!!!!

Gewenste oplossing

De kaart moet (alsnog) bezorgd worden ! Kwestie van principe!
Geboden oplossing
Dank voor uw reactie PostNL. Helaas waren wij echter niet de enigen die de rouwkaart NIET hebben ontvangen. 😡 Ons verhaal aan de genodigden riepen reacties op bij anderen …….. die ÓÓK geen rouwkaart hadden ontvangen. Minstens vier anderen waarvan wij dit hoorden. Het juiste aantal mogen we naar raden. Het is óók doorgegeven aan de uitvaartbegeleider, wellicht heeft invloed bij een eventueel onderzoek.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    HjMl
    Datum
    Update: bezoek van medewerker PostNL gehad, men gaat er achter aan. Men is ook van mening dat dit gewoon niet kan.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw dierbare. U geeft aan dat uw rouwkaart niet is bezorgd. Ik begrijp dat dit teleurstellend en pijnlijk voor u is. Mijn oprechte excuses hiervoor. Graag informeer ik u hierover.

    Rouwpost wordt juist met extra aandacht behandeld vanwege hun gevoelige karakter daarom spijt het mij van u te vernemen dat de rouwkaart u niet heeft bereikt.

    Uw klacht is direct uitgezet naar de verantwoordelijke manager van de bezorgers zodat er adequate maatregelen worden genomen. Ik hoop dat het bezoek daadwerkelijk zal bijdragen tot verbetering van onze diensterlening en dat herhaling hiermee wordt voorkomen.

    Ik ga ervan uit dat door de maatregen die worden genomen de bezorging weer zal worden uitgevoerd zoals u van PostNL mag verwachten en vertrouw erop dat dit naar uw tevredenheid zal worden opgelost.

    Ik wens u veel sterkte toe in de komende tijd.


    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 


    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen