Klacht POSTNL: PostNL bezorgt te laat

Klachtnummer
# 275858
Gebruiker
elena26728
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op de eerste plaats kwam de bezorger om 12:00 doodleuk aanbellen terwijl het een avondbezorging was. Dan maar wachten tot de volgende werkdag, om te zorgen dat het niet WEER werd verprutst heb ik voor een ophaalpunt gekozen. WEER uitgesteld tot de volgende werkdag zonder reden. Ik vind dit grof belachelijk. Wat een afschuwelijk slechte service.

De oplossing

Verzendkosten retour en ditmaal wèl bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Oosterom,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket zo moeizaam is verlopen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om de status en gang van zaken voor u te kunnen controleren ontvang ik graag de track&trace code van het betreffende pakket. Wilt u deze nog toesturen? Indien u het pakket inmiddels in uw bezit heeft verneem ik dit uiteraard ook graag. Alvast bedankt.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen