Klacht POSTNL: PostNL bezorgt uit luiheid op onjuist adres

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 357310
Gebruiker
Hamel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PostNL geeft aan pakket te hebben bezorgd bij buren ondanks dat wij op nummer 4 thuis waren. De PostNL bezorger had geen zin om te lopen en bezorgde pakket aan de straatkant bij oneven nummer 5 dat vier blokken huizen, zo'n 200 meter verderop ligt. Klacht is niet bij PostNl zelf in te dienen,

De oplossing

Netjes bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket bij de buren 200 meter verderop heeft bezorgd, terwijl u zelf thuis was op dat moment. Ik begrijp dat u niet blij bent met deze gang van zaken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de gegevens gecontroleerd. Dit pakket is volgens mijn informatie al op 24 december 2018 afgeleverd. Indien u zelf thuis bent en de bel naar behoren werkt, dient de bezorger het pakket uiteraard bij u aan te bieden. Als dit niet is gebeurd kunt u hierover zeker een klacht bij ons indienen, mij is niet duidelijk waarom dit in uw geval niet heeft gekund. Omdat dit voorval reeds drie maanden geleden is gebeurd heeft het tot mijn spijt geen toegevoegde waarde meer om nu alsnog een klacht over deze situatie te melden, de bezorger zal dit zich na drie maanden vermoedelijk niet meer kunnen herinneren. Ik verzoek u vriendelijk bij toekomstige incidenten direct contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij actie voor u kunnen ondernemen om de bezorging op uw adres te verbeteren. Mijn oprechte excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hamel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kon destijds de klacht niet bij Post.NL deponeren; elektronisch en telefonisch waren ze niet bereikbaar; ik leerde nu pas dat er een klachtenkompas is en wilde mijn slechte ervaring alsnog ventileren. Ik ben er nog boos over dat totaal onbekenden lastig gevallen zijn ...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen