Klacht POSTNL: Postnl bezorgt vaak niet, zonder een niet-thuis-briefje in de bus te doen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 459143
Gebruiker
Onbezorgd#1000
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wederom heeft de dienstdoende pakket bezorger vandaag het pakket ondanks dat wij wederom de gehele dag thuis waren (en de buren ook) simpel weg een niet-thuis briefje in de brievenbus aan de weg erin gegooid in plaats van aan de deur af te leveren met de opmerking dat we het pakket wel weer af kunnen halen op een pakket punt. daar hadden we NIET voor betaald!

En ja, de bel doet het, de telefoon stond aan en de muziek uit.

(Let wel; dit is niet de eerste keer, meerdere klachten geregistreerd maar helaas blijvend problemen ondanks meerdere beloftes).

Ow, en doe iets aan je telefonische klantenservice; na een kwartier in de wacht gestaan te hebben aan de telefoon neemt men op en gooit dierct de haak erop. En bedankt (waar mag de rekening heen?).

De oplossing

Graag actie, geen loze beloftes. Zorg dat je je personeel goed opleid en/of aan hun afspraken houd. Anders trap onder de kont want blijkbaar is waarschuwen niet afdoende (ze beter betalen zou misschien ook helpen).
Als zakelijke klant verwacht ik meer van jullie.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat de chauffeur niet bij u heeft aangebeld om het pakket aan te bieden. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is, zeker als dit al vaker is voorgevallen. Ik heb hierover een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar uw klacht wordt opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de chauffeur om de bezorging te verbeteren. Er wordt per chauffeur bijgehouden hoeveel klachten er binnenkomen om dan eventueel andere passende maatregelen te kunnen nemen.

    U geeft tevens aan dat het contact met onze klantenservice niet correct is verlopen en dat de verbinding weg viel. Mijn excuses hiervoor, ik heb echter niet de mogelijkheid om u hiervoor compensatie aan te bieden. PostNL is niet aansprakelijk voor gevolgschade.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Onbezorgd#1000
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht aangemaakt zoals gewenst. Tsja verder blijft het hopeloos met die klanten, na de zoveelste klacht aangemaakt te hebben wil ik eerst resultaten zien voordat ik een positieve beoordeling ga geven. Met een klacht aanmaken is die pluim nog niet verdient en de klacht nog niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?