Klacht POSTNL: Postnl brengt pakketten niet

Francina

Al diverse malen klachten bij postnl gemeld en dan krijg je een doosje chocolade maar het probleem lossen ze niet op. Postnl bezorgt namelijk geen pakketten en doet dan net alsof ze wel zijn geweest. Een briefje vind je nooit. Als je dus bij een bedrijf besteld en zij vervoeren met postnl denk dan maar eens goed na want er komt niets. Uiteindelijk ga je na een week eens bellen naar het bedrijf waar je besteld hebt en die zeggen dan dat het bij de primera staat omdat er niemand was. dit is l meerdere keren gebeurd.

Ook is postnl wel een keer geweest maar toen kon hij het pakket niet vinden omdat hij een bocht te hard had genomen waardoor het een chaos in die bus was. of hij later kon komen. Nou hij is nooit meer geweest. Tig x met postnl gebeld wat je ook nog eens geld kost per minuut plus de kosten voor je mobiel wat ze neit vergoeden ook al is postnl fout. Klote bedrijg. Hoop dat ze weggeconcureerd worden .

Bezorgen waar ze voor betaald worden. Briefjes in de brievenbus als je niet thuis bent waardoor je je pakket kan ophalen. Vergoedimg van telefoonkosten als de fout bij postnl ligt.

Geachte mevrouw, Francina,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger meerdere malen niet bij u is geweest om een zending af te geven. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik zie dat u één klacht heeft aangemaakt en dat u daar inderdaad een doos chocolade voor gekregen heeft. Heeft u nog een track en trace code van deze zending? Ik maak hier graag weer een klacht voor aan.

Ik hoor graag van u.Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Jurgen
    Klantenservice PostNL
    Francina
    Een DOOS chocoladen. Inderdaad met 5 chocolaatjes en daar heb ik zelf dik voor betaald want met dat geld wat jullie per minuut vragen bij de klantenservice kan je wel wat doosjes inkopen. Daarnaast betaal ik ook nog eens de kosten voor het mobiel bellen. Ik heb 1 klacht gedaan omdat het me de duur kost om jullie te bellen. Jullie maken fouten en de klant mag betalen. Zo zit het bij post nl. Ik heb zelf een bedrijf en besteld elders als leveranciers met postnl verzenden. Ik zeg hun dat ook.
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat u het niet prettig vindt kosten te betalen om melding bij ons te maken van een klacht. Helaas kan ik uw telefoonkosten niet vergoeden. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is namelijk uitgesloten in de Algemene Voorwaarden van PostNL. In de toekomst kunt u overwegen om onze klantenservice kosteloos te benaderen via één van onze andere kanalen, bijvoorbeeld via social media of onze website. Mijn excuses voor al het ondervonden ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar
    Francina
    Postnl is een bedrijf waar de klant mag betalen ook al maken zij een fout. Zij dichten alles af in de algemene voorwaarden maar die krijg je als klant niet te lezen als je wat bij een bedrijf besteld. Dus mensen als bedrijven met Postnl versturen NIET bestellen. Het kost je een hoop geld als het fout gaat.
    Geachte mevrouw, Francina,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de dienstverlening van de klantenservice van PostNL. Hierover het volgende.

Bedankt voor uw signaal. Graag maak ik intern een melding zodat het met de verantwoordelijke personen wordt besproken en wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Hiervoor heb ik de volgende gegevens van u nodig ter verificatie: uw volledige naam, adres, contactgegevens en de barcode van de desbetreffende zending.

Hopende u hiermede van dienst te zijn, verblijf ik.

Sandra
    Klantenservice PostNL