Klacht POSTNL: PostNL brievenbuspakjes waardeloos

Gebruiker1577052167

PostNL brievenbuspakje wordt niet geleverd in het buitenland en PostNL wil geen onderzoek starten omdat het pakket niet verzekerd is. Naar mijn mening is hierdoor het hele tracking geen garantie en tevens overbodig als product. Tevens is er nu in dezelfde periode een brievenbuspakje naar mijzelf toe ook kwijtgeraakt, het gebeurt steeds meer. PostNL begint steeds onbetrouwbaarder te worden met het afleveren van Post.

Dat PostNL of stopt met het leveren van de brievenbuspakjes dienst of er standaard een verzekerde waarbij op gooit zodat er wel onderzoek naar kan worden gedaan waar de pakketjes blijven!
Het is geen oplossing, zoals aangegeven kunnen ze deze dienst beter stoppen op deze manier.

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan het door u verzonden pakket nog niet is afgeleverd. Ik begrijp dat dit teleurstellend is en bied u mijn excuses hiervoor aan. Graag reageer ik op uw bericht.

Soms raakt post in het verwerkingsproces zoek, bijvoorbeeld tijdens het sorteren door machines of bij het bezorgen. Omdat de zending onverzekerd is verstuurd, is geen handtekening voor ontvangst nodig. Daarom is een onderzoek niet mogelijk. Wel heb ik uw klacht doorgegeven zodat gemonitord kan worden of er vaker problemen zijn bij dit land van bestemming. Omdat wij deze rapportages intern gebruiken, krijgt u geen verdere terugkoppeling.