Klacht POSTNL: PostNL brievenbuspakjes waardeloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 638778
Gebruiker
Gebruiker1577052167
Datum
1 reactie

Details

Klacht

PostNL brievenbuspakje wordt niet geleverd in het buitenland en PostNL wil geen onderzoek starten omdat het pakket niet verzekerd is. Naar mijn mening is hierdoor het hele tracking geen garantie en tevens overbodig als product. Tevens is er nu in dezelfde periode een brievenbuspakje naar mijzelf toe ook kwijtgeraakt, het gebeurt steeds meer. PostNL begint steeds onbetrouwbaarder te worden met het afleveren van Post.

Gewenste oplossing

Dat PostNL of stopt met het leveren van de brievenbuspakjes dienst of er standaard een verzekerde waarbij op gooit zodat er wel onderzoek naar kan worden gedaan waar de pakketjes blijven!
Geboden oplossing
Het is geen oplossing, zoals aangegeven kunnen ze deze dienst beter stoppen op deze manier.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan het door u verzonden pakket nog niet is afgeleverd. Ik begrijp dat dit teleurstellend is en bied u mijn excuses hiervoor aan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Soms raakt post in het verwerkingsproces zoek, bijvoorbeeld tijdens het sorteren door machines of bij het bezorgen. Omdat de zending onverzekerd is verstuurd, is geen handtekening voor ontvangst nodig. Daarom is een onderzoek niet mogelijk. Wel heb ik uw klacht doorgegeven zodat gemonitord kan worden of er vaker problemen zijn bij dit land van bestemming. Omdat wij deze rapportages intern gebruiken, krijgt u geen verdere terugkoppeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen