Klacht POSTNL: PostNL BVA douane houd mijn pakket van alliexspress onnodig vast !

Oostendorp 91

Post NL bva houd opnieuw onnodig mijn pakket ter waarde van €50,33 CT douane wat is dit nou weer klinkklare onzin!? Ik wil nu hebben dat zij mijn pakket van alliexspress het zijn dames snow boots met 41 er nu graag vandaag nog meteen direct doorlaten snel bezorgen aan mijn deur ik heb alreeds Post NL bva verklaring ingevuld online gisteren donderdag 12 september 2019! Duidelijk dat is het mijn eigen gebruik is! Post NL tracé and trace zie alhier: LX75853791NL!

Wat ik nu graag wil ,en verwacht van post nl dat zij nu graag vandaag vrijdag nog mijn pakket direct vrijgegeven en direct vandaag nog snel bezorgen wel graag zonder poes pas en drama plz!
vrij geven,het is echt meesterlijk irretating, volkomen onnodig lang vast houden

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket uit het buitenland op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk niet fijn dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Ik heb een poging gedaan om de zending voor u te traceren alleen geeft deze code geen status weer. Dit kan betekenen dat de code foutief is of dat de zending nog niet in Nederland is aangekomen. Zou u voor mij de track en trace code willen controleren?

trace en trace code 754853791NL
    Geachte heer, mevrouw,

Dank u wel voor uw reactie met de track en trace code.

Met deze code heb ik voor u mee kunnen kijken naar de zending. Ik zie dat deze zending nog niet bij ons binnen is gekomen. Er is een scan gemaakt dat de zending naar ons onderweg is maar dat de zending nog niet bij ons binnen is, dus ook nog niet bij de inklaringsafdeling. Voor deze situatie kunt u het beste contact met de afzender opnemen.

Wat betreft de importkosten gaat het niet om dat het voor eigen gebruik is. Voor inkopen buiten de EU moeten import kosten betaald worden.

Oostendorp 91
Ik heb nog steeds mijn pakket snow boots niet ontvangen het is nu tijd dat post NL mijn nu echt deze week gaan bezorgen,ik heb alreeds slang beschreven wat in het pakket zit ,het begint nu mij echt irreren waar is mijn mijn pakket met snow boots gebleven?! Ik heb alreeds bij behorend track and trace vermeld,nee hoor ben niet tevreden. Ik wil nu weten van post NL bva sound ik wil hebben dat de post nl BVA douane laat mij laten weten waar mijn pakket ter waarde van €50,03ct mijn snow boots in het pakket nu zich,moeten het nu het vrijgeven ik ben het nu echt zat. Mvr oostendorp olf uit Amsterdam