Klacht POSTNL: PostNL Cargo bezorgd keer op keer mijn pakket niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 162645
Gebruiker
B. S.
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Op woensdag 23-03 heb ik een bestelling gedaan bij een webwinkel. Deze zou op vrijdag 25-03 bezorgd worden. Helaas werd de bezorging uitgesteld naar dinsdag 29-03. Op dinsdag werd de bezorging weer uitgesteld, zonder een nieuwe dag en tijd. Op woensdag werd mij door PostNL verteld dat het pakket was overgedragen aan Extra@Home. Echter, die konden niets vinden!
Op donderdag heb ik contact opgenomen met de webwinkel. Zij vertelden mij dat PostNL mijn pakket naar het verkeerde depot had gestuurd. Het zou op vrijdag 01-04-2016 bezorgd worden.
Op vrijdag kreeg ik een SMS van PostNL Cargo dat mijn pakket op 24-03 (vorige week) bezorgd zou worden. Cargo is dus weer een andere tak van PostNL. Het bleek dat zij mijn pakket hebben, maar dat het dus NIET op vrijdag zou worden bezorgd! Het zou maandag bezorgd worden.
Vandaag (maandag) kreeg ik een SMS bericht van PostNL Cargo dat mijn pakket bezorgd zou worden. En... weer NIETS!
Morgen ga ik maar weer eens bellen met PostNL Cargo…

Gewenste oplossing

Dat PostNL Cargo zijn werk doet en nu eindelijk een keer mijn pakket bij mij thuis bezorgd.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Schreuders,

    Uit uw klacht begrijp ik dat uw zending is overgedragen aan PostNL-Cargo. Daarna zijn er verschillende bezorgmomenten gecommuniceerd maar is de zending niet afgeleverd.

    Het spijt me om dit te horen u had dit pakket eigenlijk al lang moeten ontvangen. Ik begrijp dat u hier niet vrolijk van word. Is het pakket inmiddels geleverd?

    Tot mijn grote spijt moet ik u meedelen dat ik niets voor u kan doen in dit geval. Ik adviseer u contact op te nemen met de afdeling PostNL Extra@home via telefoonnummer 088-2363764. Ik hoop dat zij u snel een adequate oplossing kunnen bieden.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jouke
    Klantenservice PostNL

  2. Auteur
    B. S.
    Datum
    Dit is dus geen oplossing! PostNL Cargo heeft dinsdag een pakket bezorgd, maar dat was alleen de mat die ik als cadeau bij mijn bestelling kreeg. Het apparaat zelf is tot op vandaag spoorloos verdwenen!
    Gelukkig was de webwinkel bereid om een vervangende product op te sturen. Dit 2e pakket werd door PostNL aangezien voor het 1e pakket en wilden ze retourneren aan de winkel! Gelukkig kon die nog op tijd ingrijpen. Dat de diverse afdelingen van PostNL niet met elkaar praten is het hele probleem!
  3. Auteur
    B. S.
    Datum
    Ik zou graag willen dat PostNL het 1e pakket voor de tweede keer terugvindt en het dan retourneert aan de webwinkel. Verder zou ik graag een verklaring willen over waarom PostNL Pakketten, Cargo en Extra@Home niet met elkaar praten of bij elkaar in het systeem kunnen kijken, ondanks dat ze deel uit maken van hetzelfde bedrijf. Ook wil ik graag excuses voor het langs diverse klantenservices rondgestuurd worden en keer op keer thuis te moeten blijven wachten op bezorgers die niet komen opdagen!!!
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Schreuders,

    Ik vind het heel spijtig om te horen dat u zoveel problemen heeft ondervonden met de services van PostNL. Helaas kunnen wij van de PostNL consumenten klantenservice inhoudelijk niet helpen met zendingen van Extra@Home. Alhoewel beide afdelingen functioneren onder dezelfde vlag hebben ze in het dagelijkse leven dusdanig weinig met elkaar te maken dat er zelden communicatie tussen de klantenservices nodig is.
    Ik vind het oprecht heel vervelend voor u dat u zich zo heen en weer gestuurd voelt. Ons welgemeende excuses hiervoor.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Julian
    Klantenservice PostNL
  5. Auteur
    B. S.
    Datum
    Ik ben zeer ontevreden over de afhandeling van mijn klacht. Bij PostNL gaan ze er voor het gemak maar vanuit dat alles altijd 100% goed gaat. Echter, ze hoeven maar 1 klein foutje maken en hun dienstverlening veranderd in een enorme puinzooi.
    Ze raken pakketten (ondanks dat ze 30 kg wegen) keer op keer kwijt, laten je wachten op bezorgers die niet komen en sturen je van de ene klantenservice desk naar de andere klantenservice desk. Ik koop voortaan liever bij webwinkels met andere vervoerders.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen