Klacht POSTNL: PostNL Cargo bezorgd keer op keer mijn pakket niet
Details
Klacht
Op woensdag 23-03 heb ik een bestelling gedaan bij een webwinkel. Deze zou op vrijdag 25-03 bezorgd worden. Helaas werd de bezorging uitgesteld naar dinsdag 29-03. Op dinsdag werd de bezorging weer uitgesteld, zonder een nieuwe dag en tijd. Op woensdag werd mij door PostNL verteld dat het pakket was overgedragen aan Extra@Home. Echter, die konden niets vinden!Op donderdag heb ik contact opgenomen met de webwinkel. Zij vertelden mij dat PostNL mijn pakket naar het verkeerde depot had gestuurd. Het zou op vrijdag 01-04-2016 bezorgd worden.
Op vrijdag kreeg ik een SMS van PostNL Cargo dat mijn pakket op 24-03 (vorige week) bezorgd zou worden. Cargo is dus weer een andere tak van PostNL. Het bleek dat zij mijn pakket hebben, maar dat het dus NIET op vrijdag zou worden bezorgd! Het zou maandag bezorgd worden.
Vandaag (maandag) kreeg ik een SMS bericht van PostNL Cargo dat mijn pakket bezorgd zou worden. En... weer NIETS!
Morgen ga ik maar weer eens bellen met PostNL Cargo…
Gewenste oplossing
Dat PostNL Cargo zijn werk doet en nu eindelijk een keer mijn pakket bij mij thuis bezorgd.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.