Klacht POSTNL: POSTNL claimt niet thuis bij bezorging terwijl ze niet geweest zijn

MountainMan72

Bezorging van gamma via POSTNL stond gepland voor zaterdag middag, en ik was gewoon thuis. Op track en trace verschijnt dan dat bezorger is geweest om 1814h, en dat ik niet thuis zou zijn. Geen bericht in de brievenbus, bezorger is gewoon niet langs geweest.
Nu kan ik alleen een nieuw moment kiezen door de week overdag, wanneer ik op mijn werk zit (zaterdag een week later is niet mogelijk, voor s'avonds moet je bijbetalen voor een probleem dat POSTNL zelf creeert).

1) Achterhalen/uitleggen waarom pakket niet bezorgd is op gepland tijdstip.
2) Gratis bezorging s'avonds aanbieden.
3) Nieuwe afspraak nakomen.

Mijn excuses dat de chauffeur geen kennisgeving bij u heeft achtergelaten. Ik vind dit heel kwalijk. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft de bezorger zowel op 27 en 29 juli geen bericht achtergelaten?

- Wat is uw e-mail adres?

Ik heb niet de mogelijkheid om u gratis avondbezorging aan te bieden. Ik zie dat het pakket inmiddels beschikbaar is op een PostNL locatie. Dit kunt u nakijken via onze website. Als u uw Track & Trace code meeneemt en uw paspoort of ID dan kunt u het pakket ook zonder briefje wel afhalen.

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.