Opgelost door POSTNL: PostNL Collect club geeft vordering aan Incassor terwijl die betaald is.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 39140
Gebruiker
M.Martens
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Vorige week kregen wij een incasso brief van Incassor over de Collect club van PostNL.
Er zou nog een factuur open staan. Zoals ik wist was die factuur al betaald.
Deze diende binnen 5 dagen betaald te worden.
Incassor hierover een mail gestuurd en zij zouden contact opnemen met de opdracht gever (PostNL in dit geval.)

Vandaag viel boven mijn verwondering de aanmaning van Incassor in de bus.
Het bedrag stond nog open. Maar heb niks meer vernomen van wat er nu met de betaling is gebeurd.

Dus zijn wij ons geld gewoon kwijt en moet alles opnieuw betaald worden?
Fijne gang van zaken bij PostNL.

Gewenste oplossing

Uitleg over de betaling die gedaan is.
Verder wens ik graag contact via e-mail.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

6 reacties

  1. Auteur
    M.Martens
    Datum
    Reactie van PostNL is zeer gewenst.
  2. Auteur
    M.Martens
    Datum
    PostNL haalt de vordering terug bij Incassor.
    Dit omdat de vordering onterecht bleek volgens de medewerker.Als de bevestiging op schift binnen is sluiten we de zaak af.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Martens,Goed te vernemen dat er inmiddels contact is geweest. Ik ga er vanuit dat het nu correct met u wordt opgelost. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik die graag.
    Nogmaals excuses voor het ondervonden ongerief.Met vriendelijke groet,Willemien
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    M.Martens
    Datum
    Ik zou toch nog graag op het aangegeven mail adres ook nog de kopie brief willen ontvangen.Deze is vandaag nog niet binnen vandaag dat ik het voorstel tot sluiting nog even afwijs.
  5. Auteur
    M.Martens
    Datum
    Vandaag viel de brief van PostNL op de deurmat.
    Exsuses aanvaard en het is een mooi presentje wat we gekregen hebben. Zo zien wij maar weer eens dat PostNL graag haar klanten van de collect club te vrede houd. Helaas wel een typ fout van de dochter, dat moest zoon zijn maar daar maak ik mij niet druk over. Bij dat het goed is afgehandeld.
  6. Auteur
    M.Martens
    Datum
    Vandaag viel de brief van PostNL op de deurmat.
    Exsuses aanvaard en het is een mooi presentje wat we gekregen hebben. Zo zien wij maar weer eens dat PostNL graag haar klanten van de collect club te vrede houd. Helaas wel een typ fout van de dochter, dat moest zoon zijn maar daar maak ik mij niet druk over. Bij dat het goed is afgehandeld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen