Opgelost door POSTNL: PostNL Collect club geeft vordering aan Incassor terwijl die betaald is.

M.Martens

Vorige week kregen wij een incasso brief van Incassor over de Collect club van PostNL.
Er zou nog een factuur open staan. Zoals ik wist was die factuur al betaald.
Deze diende binnen 5 dagen betaald te worden.
Incassor hierover een mail gestuurd en zij zouden contact opnemen met de opdracht gever (PostNL in dit geval.)

Vandaag viel boven mijn verwondering de aanmaning van Incassor in de bus.
Het bedrag stond nog open. Maar heb niks meer vernomen van wat er nu met de betaling is gebeurd.

Dus zijn wij ons geld gewoon kwijt en moet alles opnieuw betaald worden?
Fijne gang van zaken bij PostNL.

Uitleg over de betaling die gedaan is.
Verder wens ik graag contact via e-mail.

M.Martens
    Reactie van PostNL is zeer gewenst.
    M.Martens
    PostNL haalt de vordering terug bij Incassor.
    Dit omdat de vordering onterecht bleek volgens de medewerker.Als de bevestiging op schift binnen is sluiten we de zaak af.
    Geachte mevrouw Martens,Goed te vernemen dat er inmiddels contact is geweest. Ik ga er vanuit dat het nu correct met u wordt opgelost. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik die graag.
    Nogmaals excuses voor het ondervonden ongerief.Met vriendelijke groet,Willemien
    M.Martens
    Ik zou toch nog graag op het aangegeven mail adres ook nog de kopie brief willen ontvangen.Deze is vandaag nog niet binnen vandaag dat ik het voorstel tot sluiting nog even afwijs.
    M.Martens
    Vandaag viel de brief van PostNL op de deurmat.
    Exsuses aanvaard en het is een mooi presentje wat we gekregen hebben. Zo zien wij maar weer eens dat PostNL graag haar klanten van de collect club te vrede houd. Helaas wel een typ fout van de dochter, dat moest zoon zijn maar daar maak ik mij niet druk over. Bij dat het goed is afgehandeld.
    M.Martens
    Vandaag viel de brief van PostNL op de deurmat.