Klacht POSTNL: PostNL deelt niet uitkomst naar intern onderzoek over vermist pakket

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 373854
Gebruiker
Didier#234
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PostNL heeft een pakje waarvoor ik had moeten tekenen bij de verzender aangemerkt als 'gearriveerd'. Ik heb het pakje nooit ontvangen, en al helemaal geen handtekening voor ontvangst gegeven. Na een paar keer bellen met PostNL is het bedrijf in maart een onderzoek naar dit geval gestart, ik krijg echter geen antwoord meer op mijn mails met het verzoek om de uitkomst van dat onderzoek door te geven.

De oplossing

Ik zou graag willen dat PostNL de uitkomst van het interne onderzoek naar het vermiste pakket met mij deelt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie heeft u op 18-04-2019 een e-mail gekregen met daarin de uitkomst van het onderzoek dat naar deze zending is gedaan. Ik moet u dan ook naar deze e-mail verwijzen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Didier#234
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uw reactie klopt niet, ik heb op 18 april geen uitkomst van het onderzoek gekregen. Zie de passage hieronder uit uw mail. Ik hoor graag de uitkomst van de melding bij uw afdeling bedrijfsveiligheid. "Ik heb uw melding in behandeling genomen en navraag voor u gedaan bij de chauffeur. Helaas krijg ik een antwoord waar ik niet zoveel mee kan. De chauffeur geeft aan dat uw pakket op het adres is uitgereikt. Ik denk dat dit niet juist is. Dan had u niet gereclameerd. Ik vind dit heel vervelend voor u. Ik zal melding maken bij de afdeling bedrijfsveiligheid. Dit doen we altijd,standaard met waardevolle pakketten."
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen