Klacht POSTNL: PostNL did not deliver my mail and status is unknown.

Klachtnummer
# 603859
Gebruiker
Rose_bik
Datum
1 reactie

Details

Klacht

I sent a mailbox sized post via PostNL to be delivered within the Netherlands. I made my shipping on 21st of June. At first the track and trace status become on 22nd "It will be delivered TODAY" then later in the evening the status became, "we will try our best to deliver today before 22:00". After that the status completely changed to "delivery time is still UNKNOWN". It says on the PostNL website that the mailbox deliveries with track and trace usually gets to be delivered the next business day, but it has been 3 days it still has not been delivered and also I cant even get a proper status update. How can a mail transform into "delivery data unknown" from "will be delivered today". I want to know where my mail is. I cant get a proper help from the chatbot.

Gewenste oplossing

I want my mail to be found and be delivered.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen