Opgelost door POSTNL: PostNL discrimineert minder invaliden

content Opgelost
SpeedyG

meerdere pakketten niet bezorgd: op maandag werd pakket op verkeerd nummer aangeboden en vervolgens retour genomen op dinsdag zou pakket rondom 16.00 uur worde gebracht en om 22.00 melding dat het pakket opgehaald moet worden. Heb in totaal bijna 20 euro betaald voor de verzendkosten en daar staat dus totaal geen service tegenover. Inmiddels sinds januari 2021 zijn dit 10 klachten over hetzelfde: PostNL laat mensen betaeln en biedt niet datgene waartoe zij zich verplicht: aan huis bezorgen. Invaliden moeten maar zien hoe ze hun pakket krijgen?!

teruggave van de betaalde verzendkosten, totaal 16,75 e voor 2 seperate pakketten

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de bezorger niet aangebeld heeft. Ik begrijp dat dit vervelend is en bied u mijn excuses aan.

Ik heb telefonisch contact met u gehad en aangegeven dat ik uw melding door ga geven aan de manager van de verantwoordelijke medewerker. Het zal besproken worden en ik ga ervan uit dat het niet weer zal voorkomen. Mocht u wel weer onregelmatigheden tegenkomen dan vernemen we dat graag van u.

SpeedyG
positief is dat ik gebeld werd; nu hopen dat bezorgers doordrongen zijn van hun verplchtingen jegens zowel hun iopdrachtgever (PostNL) als ook ontvangers