Opgelost door POSTNL: PostNL discrimineert minder invaliden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 567465
Gebruiker
SpeedyG
Datum
1 reactie

Details

De klacht

meerdere pakketten niet bezorgd: op maandag werd pakket op verkeerd nummer aangeboden en vervolgens retour genomen op dinsdag zou pakket rondom 16.00 uur worde gebracht en om 22.00 melding dat het pakket opgehaald moet worden. Heb in totaal bijna 20 euro betaald voor de verzendkosten en daar staat dus totaal geen service tegenover. Inmiddels sinds januari 2021 zijn dit 10 klachten over hetzelfde: PostNL laat mensen betaeln en biedt niet datgene waartoe zij zich verplicht: aan huis bezorgen. Invaliden moeten maar zien hoe ze hun pakket krijgen?!

De oplossing

teruggave van de betaalde verzendkosten, totaal 16,75 e voor 2 seperate pakketten

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de bezorger niet aangebeld heeft. Ik begrijp dat dit vervelend is en bied u mijn excuses aan.

    Ik heb telefonisch contact met u gehad en aangegeven dat ik uw melding door ga geven aan de manager van de verantwoordelijke medewerker. Het zal besproken worden en ik ga ervan uit dat het niet weer zal voorkomen. Mocht u wel weer onregelmatigheden tegenkomen dan vernemen we dat graag van u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SpeedyG
Datum
Uiteindelijke oplossing
positief is dat ik gebeld werd; nu hopen dat bezorgers doordrongen zijn van hun verplchtingen jegens zowel hun iopdrachtgever (PostNL) als ook ontvangers
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen