Klacht POSTNL: Postnl doet haar werk weer eens niet (deel 3)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 431563
Gebruiker
Jaap is het er niet mee eens!
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Namens één van mijn familieleden dien ik deze klacht in, ook zij hebben een brief gestuurd naar een prima adres maar is retour gezonden omdat het adres incompleet zou zijn. Meer familieleden hebben naar dit adres een kaart gestuurd die wel zijn aangekomen.

De oplossing

Excuses en een zegel terug.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    U bent zojuist van een reactie op klacht #431554 voorzien. Bij vragen en/of klachten over verzonden post of pakketten dienen uw familieleden zelf contact met de klantenservice op te nemen voor de verdere afhandeling van de situatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jaap is het er niet mee eens!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Triest bedrijf, lossen niets op terwijl je wel de duur betaalde zegels moet kopen. Laat maar, het is de moeite niet waard en daar gaat men bij Postnl natuurlijk ook vanuit.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?