Klacht POSTNL: Postnl doet niets aan intern vermiste T&T poststukken

Hoffmann5

Een met Track&Trace verstuurd briefpakketje is door mij niet ontvangen, ondanks de T&T-melding "bezorgd", met nota bene de tijd erbij vermeld.
Ook de buren hebben dit poststuk niet in de bus gevonden.
Bij mijn klacht hierover stelt Postnl dat alleen de verzender een klacht kan indienen. Op mijn verzoek neemt de verzender contact op met Postnl en krijgt te horen dat de klacht niet behandeld kan worden, omdat het pakket niet aangetekend verstuurd is. ( T&T heeft dus totaal geen zin )

Dus intern bij Postnl raakt een poststuk met T&T zoek of wordt gestolen en Postnl doet hier niets maar dan ook niets aan.

Een onderzoekje naar wie op T&T de vermelding "bezorgd"heeft gedaan en hopelijk komt het pakketje dan boven water.

T&T nummer 3SKABA813839901

Geachte heer, mevrouw Hoffmann,

Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft hierin aan dat u een zending verwachtte deze is volgens de scans bezorgd, echter heeft u het niet ontvangen. U heeft vervolgens contact met ons opgenomen en er werd verwezen naar de afzender. Voor de afzender kon ook niets gedaan worden omdat het niet aangetekend was verzonden. U zou graag zien dat er alsnog een onderzoek gedaan kan worden. Graag informeer ik u hierover.

Het klopt dat er voor deze zending geen onderzoek gestart kan worden aangezien er niet getekend hoeft te worden. We kunnen dan niet precies nagaan wat er met de zending is gebeurd. Er is inmiddels een klacht doorgezet hierover en zal worden besproken met de betrokken medewerkers. Ik kan in dit geval niet meer voor u betekenen en adviseer u om hierover contact op te nemen met de afzender. Die heeft ervoor gekozen om het zonder aanvullende dienst te versturen. De afzender kan het verder met u afhandelen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    PostNL

Hoffmann5
De afzender kan het verder met mij afhandelen??????? De afzender heeft het pakt met T&T verstuurd, stelletje koekenbakkers