Klacht POSTNL: PostNL doet niks met bezorgklacht van ontvanger, nadat PostNL-bezorger pakket is kwijtgeraakt.

Klachtnummer
# 363651
Gebruiker
Rothaus74
Datum
1 reactie

Details

Klacht

PostNL wil niet uitzoeken waar een vermist poststuk is, omdat ik 'slechts' de ontvanger ben. De verzender heeft wel een onderzoek laten opstarten, maar heeft later niet meer gereageerd op PostNL. PostNL is toen gestopt met verder uitzoeken. De zaak is echter vrij eenvoudig (en dat is ook al aan PostNL aangegeven). De zending is, nadat er niemand thuis was, naar de Bruna in de buurt gebracht. Maar is niet bij die Bruna aangekomen. Via track-and-trace is dat terug te zien. Helaas, voor mij als ontvanger wil PostNL niks uitzoeken.

Gewenste oplossing

Alsnog uitzoeken wat er gebeurd is en het pakket terugvinden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de vermissing van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u het geen prettig idee vindt dat de zending nog ergens rond zou zweven. Helaas kan ik geen onderzoek opstarten voor de geadresseerde omdat u niet een directe klant van ons bent. De afzender is dit wel en deze dient dan ook het onderzoek aan te vragen. Hopelijk kunt u nog met hen in contact komen zodat PostNL dit onderzoek kan voltooien en hopelijk tot een goed einde kan brengen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen