Klacht POSTNL: PostNL doet niks met bezorgklacht van ontvanger, nadat PostNL-bezorger pakket is kwijtgeraakt.
Details
Klacht
PostNL wil niet uitzoeken waar een vermist poststuk is, omdat ik 'slechts' de ontvanger ben. De verzender heeft wel een onderzoek laten opstarten, maar heeft later niet meer gereageerd op PostNL. PostNL is toen gestopt met verder uitzoeken. De zaak is echter vrij eenvoudig (en dat is ook al aan PostNL aangegeven). De zending is, nadat er niemand thuis was, naar de Bruna in de buurt gebracht. Maar is niet bij die Bruna aangekomen. Via track-and-trace is dat terug te zien. Helaas, voor mij als ontvanger wil PostNL niks uitzoeken.Gewenste oplossing
Alsnog uitzoeken wat er gebeurd is en het pakket terugvinden.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.