Klacht POSTNL: PostNL doet zeker niet wat het belooft

Tanja

BEGIN 2015 raakte een aangetekende zending naar de USA beschadigd. Na een traject van een half jaar waarbij PostNL steek na steek laat vallen, en ik mail na mail stuurde zou in week 41 de vergoeding dan toch eindelijk worden uitbetaald. Inmiddels is het week 44 en ondanks meerdere mails van mij ter herinnering en een eerdere belofte tot uitbetaling van PostNL hier op het klachtenkompas, is er NOG STEEDS NIETS GEBEURD.
Mijn vertrouwen in PostNL als een betrouwbaar bedrijf is tot het minpunt gedaald. Er is in dit traject zoveel fout gegaan en er is zo schandalig gehandeld door PostNL dat dit niet meer toe te rekenen valt aan ondeskundigheid van medewerkers. De enige conclusie is dat het blijkbaar bewust beleid van PostNL is om onderzoek te traineren en toegekende uitbetaling achterwege te laten. O ja, het gaat om een paar tientjes, zielepoten! Schandalig!

Betaal mij uit!!!!!! Verder wil ik uitgelegd krijgen waarom het onderzoek in eerste instantie "vergeten" was, daarna op de stapel bleef liggen, PostNL het niet nodig vind om met zijn "klanten" te communiceren, en waarom een toegekende vergoeding na 4 weken nog steeds niet uitgekeerd is.

Geachte mevrouw Koolen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat u wacht op uitbetaling van PostNL naar aanleiding van een toegekende vergoeding.

Ik heb uw zaak nogmaals bekeken en zie dat u meerdere keren contact hebt gehad met de behandelende afdeling. Zij hebben u 28 oktober jl. per e-mail aangegeven dat het bedrag in kwestie begin week 44 is overgeschreven. Uw zaakbehandelaar heeft in dit bericht nogmaals excuses aangeboden voor de vertraging die ontstond a.g.v. de aangegeven storing in de schadeadministratie.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over onze klantenservice, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Sven
    PostNL
    Tanja
    PostNL handelt Volkomen respectloos en ongeinteresseerd richting klant. Geen stijl