Klacht POSTNL: PostNL een Kutbedrijf

Klachtnummer
# 319490
Gebruiker
PLOPMAN
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket zou 's avonds bezorgt worden. Daar betaal ik ook voor en ik weet dat ik dan ook thuis ben. Om kwart over tien nog steeds onderweg volgens PostNL app. Kwartiertje later een melding dat ik niet thuis was. Weet zeker dat ze niet geweest zijn. Ook geen kaartje in brievenbus. Geen zin om pakketje te leveren. Dat vaker gebeurt of op andere adres wordt bezorgt. Nu kan ik hem ophalen. Klantenservice en chauffeurs van PostNL zijn waardeloze burgers. Afspraken komen ze niet na. Gewoon een Kutbedrijf.

Gewenste oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Smits,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket verwachtte, maar dat u deze helaas niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u flink teleurgesteld bent en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

    Zou u mij in een reactie op dit bericht de track & trace code willen sturen van het betreffende pakket? Ook hoor ik graag of deurbel het goed doet.

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen