Klacht POSTNL: POSTNL een ramp voor brievenbus posten

ajax

Er is voor dit jaar aan brievenbusposten zowel postzegels als de zogenaamde tracktrace brievenbus post waar geheel niets mee wordt gedaan als de post weg is door POSTNL, voor inmiddels 3500,00 aan kosten weg , kosten die door klanten zijn betaald en door de kromme wetgeving in Nederland dat een leverancier verantwoordelijk wordt gesteld terwijl juist POSTNL verantwoordelijk is , hier aan de overzijde zit postnl hoe makkelijk kan het allemaal zijn . Het grootste probleem bij POSTNL is als je ze benaderd ze kunnen er nooit wat aan doen , als een klant ze benaderd moet je bij de leverancier wezen niet bij POSTNL om er maar vanaf te komen . Als de klant blijkbaar Tracktrace betaald brievenbus post en deze is zoek , dit is werkwijze postnl : Je levert deze in bij het postagentschap gaat vervolgens met een busje naar het sorteerbedrijf , zodra daar de post wordt uitgelezen wordt deze verwerkt alszijnde dat het bij de klant is terwijl het nog in het sorteer bedrijf is , post kan vanaf daar al zoek raken en klant denkt thuis hoe kan dit het is hier helemaal niet , dit is POSTNL die ons allen te kijk zet en de wet boven zich als bescherming heeft zitten.

We hebben al zo vaak gemeld al een aantal jaren het wordt steeds beroerder , er komt nooit een oplossing door POSTNL , men doet er geheel niets mee.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over PostNL.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw verhaal is niet helemaal duidelijk. Ik wil u graag vragen om een concrete vraag te stellen of klacht in te dienen. Als het een zending betreft met een 3S-code, wilt u deze dan meesturen?
    Aan de hand van een duidelijk en samenhangend verhaal kan ik u beter van dienst zijn.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

ajax
    Heel jammer dat een medewerker(ster) altijd hetzelfde antwoord geeft ipv serieuze problemen op te lossen.

Lees nu eens heel goed wat er staat . En vertel ons nooit de fabel dat jullie iets doen met een 3s code , iedere keer als wij bellen wordt het afgewimpeld , ja maar daar kunnen we niets mee doen , dat moet stoppen , er wordt betaald door klanten , geleverd door ons dat betekend in het Hollands dat JULLIE verantwoordelijk zijn of het nu postzegels of een zgn tracktrace zijn.

Deze opgeschreven door jou werkt tot vandaag niet (Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. )

Het is heel simpel , problemen oplossen als die er zijn , doen wij ook hier.

vriendelijke groet

Geachte heer, mevrouw Doknet,

Hartelijk dank voor uw reactie. Uit uw bericht maak ik op dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de bezorging van de post. Spijtig genoeg kan ik niet uit uw bericht aflezen wat precies het probleem is. Graag reageer ik op uw bericht.

Graag wil ik benadrukken dat iedere klacht één teveel is en dat we deze zullen proberen op te lossen waar dit mogelijk is. Om in uw situatie te bekijken wat ik kan doen, heb ik aanvullende informatie nodig.

- Wat is er recent misgegaan en betreft dit een poststuk verzonden met postzegels of met een Track&Trace code? Indien met Track&Trace; wat is de code?
    - Bent u de geadresseerde of de afzender van de zending? Indien afzender; wat is het adres van de geadresseerde? Indien geadresseerde; wat is de naam + woonplaats van de afzender?
    - Is de zending niet, vertraagd of op een andere manier niet goed aangekomen?
    - Wat is uw e-mailadres?

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl