Klacht POSTNL: PostNL erkent hun eigen fouten niet. En asociaal call center!

Deanmelina

Pakketje is bezorgd, maar de bezorger is vergeten om een papiertje achter te laten waar! Van het kastje naar de muur gestuurd. En ontzettend onaardige en onnavolgbare call centrr student aan de telefoon. Las haar script alleen maar gevoelloos op en kon geen medeleven tonen. En tot overmaat tot ramp zei ze op een gegeven moment gewoon niets meer. Uhhhh dat kan toch niet? Vooral als PostNl De fout heeft gemaakt.

Erkenning dat ze zelf fouten maken en daar verantwoordelijkheid voor nemen. Door een bezorgingsfout van PostNL wordt mijn bestelling nu geannuleerd!!! Excuus voor de call center student die ontzettend onduidelijk en ongetraind was. Heel slecht voor de goodwill van je bedrijf.

Geachte mevrouw, heer,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat de bezorger uw zending niet op de juiste manier achtergelaten heeft. Dit past niet binnen ons bedrijf. Tevens geeft u aan dat u niet naar tevredenheid bent geholpen door een medewerker van de klantenservice. Ik kan me voorstellen dat u hierover teleurgesteld bent. Mijn oprechte excuses hiervoor. Omdat u aangeeft dat een collega van mij of onze afdeling u verkeerde informatie heeft verstrekt of u naar uw mening op andere wijze niet goed bent geholpen wil ik dit voor u behandelen. Uw klacht wil ik graag doorgeven om te bekijken hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Dit geldt voor zowel de postbezorger als voor de servicemedewerker. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de volgende informatie:

-De trackingcode van het betreffende pakket

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.